5 סיבות מצוינות לקניית משחקי מין

5 סיבות מצוינות לקניית משחקי מין

לפני כשלושה חודשים לפני הבידוד כשעוד ניהננו מאוויר צח, עצים ואנשים ממש טרום תקופת הקורונה (אבל מי זוכר…)  ביקרתי אצל היבואן שלי לאביזרי מין כדי לרכוש מוצרים לקליניקה ולהרצאות שלי.

הגעתי למקום עם חברה ועברנו על כל הצעצועים שהיו שם, דסקסנו על המשחקים בינינו ועם בעל הבית המקסים, הייתה חוויה נהדרת, משמחת, קלילה וממש נעימה,

אבל… פתאום… אני שומעת מגלית (בואו נגיד שם בדוי, נשמע יותר מסקרן….) שמה שטבעי  ,כיף ונעים לי לא ממש קל לרוב הנשים שהיא מכירה (האמת שגם לא לגברם…ואגב.. ככה היא אמרה אז אל תהרגו את השליח…).
היא מספרת לי שיש איזה רתיעה מלהיכנס לחנויות סקס לבד או עם חברות ושלרוב הנשים כניסה לחנויות סקס מרגיש מאוד לא מכבד ואפילו מבייש.

מההההה? באמת??? , נשמתי עמוקות ואמרתי לעצמי או קיי, תקשיבי ותפנימי, אם זאת, הבטחתי לעצמי שאבדוק את העניין לעומק.
ואז…. הפתעה! הפלא בפלא (ממש לא, דאאאא) היא צדקה!
ככל שהתעמקתי בנושא שמתי לב שהתגובה הכללית די גורפת, כאשר אני מעלה בשיחה את ביקורי לחנות סקס ודיבורים על נושא הסדנה (כולו מיניות, אינטימיות ומשחקי שליטה) ליד חברים, כולם שואלים אותי שאלות בנוסח תגידי, את נורמלית?, מהעבר לך בראש? נכנסת לשם לבד?, לא פחדת? לא התפדחת?

בעידן של דור ה-Z, קיוויתי שנשים שפעילות מינית לא יתחילו לנוע באי נוחות בכיסא בכל פעם שמישהו יזכיר שימוש בצעצועי מין או במשמע המילה ויברטור, דילדו, ביצה רוטטת , אורגזמה או חנות סקס (רחמנא לצלן), האמת שקיוויתי מאוד שגברים (אני יודעת… לא כולם…)  לא יקחו את השיחה למקומות אחרים או יחשבו שמותר להתייחס בצורה מזלזלת ופוגענית ולהעיר הערות סקסיסטיות למי שמדברת "ככה" כי בטוח היא "שרלילה…."
באמת? לא למדנו כלום במהלך השנים?

הרי אנחנו חיים בתקופת ש "סקס והעיר הגדולה" זה כבר ממש ענתיקה (אגב גם המילה הזאת…) אפילו  "50 גוונים של אפור" פאסה, היום יש סרטי מבוגרים חופשיים באינטרנט , בטלוויזיה, בקולנוע וגם שלל ספרות ארוטית, לכן אני שואלת, לא הגיע הזמן להשיל מעצמנו את המבוכה?
ממממ….. לצערי, נראה לי שלא.

בהמשך לחקר שלי לגבי צעצועים חינוכיים אלה, דיברתי עם אנשים אחד על אחד וראיתי אצל כולם 10 שלבים רגשיים לגבי קניית צעצוע מין:

התלהבות
, יאאיי סוף סוף אני אראה על מה מדובר. מה, לא מגיע לי?
תכנון, איפה נקנה? מה נקנה? מתי נקנה? נשתמש כש…    נעשה…
דאגה, ואם הקניה לא תיהייה מוצלחת? ואם לא ניהנה? ואם… ואם ואם ….
בלבול, יוווו יש מלא דברים שלא ראינו, איך נדע שקנינו נכון? ואם לא יהיה לנו טוב?
אמביוולנטיות
(רגשות מעורבים), די נו, בשביל מה צריך את זה? נכון מצד אחד יהיה מעניין ומרגש, אבל אנחנו מסתדרים גם בלי זה אז… לא יודע/ת אולי לא, טוב אולי כן…
בושה, מה יגידו? שלא מסתדרים בלי?, פאדיחות שיראו שקנינו, שששש אל תספר/י
החלטה, טוב די!, מה, אני ילד/ה? רצינו, נקנה, כבר מלא זמן חשבנו על זה
הצדקה,  זה יעשה לנו טוב, כולם משתמשים גם אם לא מספרים, זה נורמלי, רגיל, מרגש, או כל מילה אחרת שמצדיקה את ההחלטה לרכוש…
חשש, ואם היא/הוא לא יהנו…. , ואם לא אדע איך להשתמש ואם… (שמעתי כל חשש אפשרי, מקובל או פחות מקובל,  אבל חשש זה חשש בייחוד בפני משהו חדש, חבר חדש שמצטרף למשחקים שלנו…
התעלות או אכזבה (תלוי בטיב הקניה) , ווואאווו איך לא עשינו את זה עד עכשיו, מדהים!! , מה?? על מה כל המהומה? היה פ'סדר לא משהו…..

אז בואו נעשה לנו קצת סדר בראש, נפנה קצת מקום בארון (האמת שגם מגירה מספיקה…)
והנה לכם 5 סיבות מעולות למה צריך לקנות צעצועי מין ולהיפתר מרגשי האשם והבושה:
אגב…. כל הנאמר תקף ל-2 המינים וגם לכל המגדרים….

משחק זה דבר חזק
כמה פעמים אנחנו מבקשים מהילדים לצאת לשחק? הרי אין יותר מהנה ממשחקים, לכן יש סיבה טובה למה אנחנו לא מתייחסים למשחקי מין כאל כלים לסקס או תוספי מין (שזה נשמע יותר ככלי עבודה או תרופות)
המילה צעצוע, נותן להם קונוטציה של כיף, חופש, הרפתקה וסקרנות וזו בדיוק המטרה של הצעצועים השובבים.
כל שעליך לעשות הוא לשנות את הגישה שלך לגבי גופך ומיניותך ולשכוח מהקולות האלה שאמרו לך או לימדו אותך "שיש דברים שלא אומרים, או עושים", אם ילדים לא מקשיבים כשהם משחקים, למה שאנחנו נקשיב?


בשביל כבוד צריך לעבוד

ככל שתכירי את גופך, תכבדי אותו יותר, הכרה עמוקה שלו (תרתי משמע) יוכל לספק לך הבנות על מה טוב לו ומה לא, מה מגרה אותו, מה העוצמה המועדפת, או מגע, או תנועה.
כשמשתמשים במשחקי מין אנו יכולים לחקור כל חלק בעצמנו, להכיר כל צד, להוקיר ולטפל בכל מהווינו וכך נוכל להגיע לפסגות שלא הכרנו קודם.
מה שמביא אותי לסיבה הבאה…

בניית גשר לתקשורת וקרבה זוגית
צעצועי מין יכולים לעזור לך להרחיב את הרפרטואר המיני שלך, הם חשובים לשמירה על חיי מין בריאים במערכת יחסים ארוכת טווח. הם מביאים גורם הפתעה לפרטנר, בעיקר עם תקשורת פתוחה, הבאת צעצועים מסמן לבן זוגך שאת במצב רוח שובב וכיפי, בא לך ליהנות, להתנסות ולשתף אותו בכל מה שלמדת בעצמך על עצמך.

לא חיה בסרט… רק מפנטזת

לצעצועי מיןאין אג'נדה משלהם.
הם שלך כדי שתשתמשי כרצונך ולהנאתך, מה שיוביל אותך לשימוש ופיתוח הדמיון כדי להוציא את המקסימום מהמשחק החדש. הדמיון שלך הוא מקום מצוין להתחיל לחקור מי את כיצור מיני, מה את מחפשת, ומה תרצי לנסות עם פרטנר, אם את לא תאפשרי לעצמך לפנטז, לדמיין וליישם את מה שאת רוצה בחיי המין שלך ייתכן שתצטרכי "להתרגל" לחיי מין קצת משעממים.

אם אין אני לי מי לי

אהבה עצמית הינו המעשה האולטימטיבי להראות לך כמה את חשובה לעצמך!, כשאת אוהבת, דואגת, משחקת ונהנית מגופך את נמצאת במקום מעולה הן פיזי ומנטאלי, תזכרי מנטרה חשובה, מגיעה לך להיות נאהבת!! בעיקר קבלת אהבה עצמית, מגיעה לך הנאה אז למה שלא תספקי לעצמך את כל צרכיך?.

לסיכום , להיות בעלת ויברטור או כל משחק מין אחר לא אומר שאנחנו פריקיות או "חולות מין" (מטורף, אבל כבר שמעתי כאלה טענות), נהפוך הוא, משחקים הם ממש מהנים ויכולים להפוך כל מפגש מיני עם עצמך או עם אחרים למפגש של זיקוקים.

תיהנו מהמשחק!….

שוב  **** הכתבה כתובה בלשון נקבה אך מתייחסת לגברים ונשים כאחד ****

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *