שלושה במיטה אחת

שלוש הוא מספר קסום, בייחוד אם נהנים ממנו מההתחלה ואם אני כנה איתך, עכשיו ממש קשה לי לוותר. עם אילן בעלי זה כבר עניין שבשגרה, פעם פעמיים בחודש אנחנו מצרפים צלע שלישית, פעם גבר פעם אישה ומעבירים לילה מטורף של שכרון חושים והנאה, הוא דואג להביא את הגברים ואני אחראית על הנשים….
ככה סיפרה לי דלית כשישבנו על כוס קפה בבר השכונתי.
הנושא כל כך סיקרן אותי שביקשתי ממנה שתספר לי איך זה התחיל, כי, או קיי הבנתי שהיום אצלם זה הפך להרגל אבל איך חשבתם על זה? מי יזם? של מי היה הרעיון? היא שיתפה איתי את כל חווית ההתחלה, אמרה לי שדיברו על זה הרבה לפני כן, סיפרו אחד לשני את כל הפנטזיות הכי כמוסות ומה היו רוצים לעשות עם עוד פרטנר, הם דיברו הרבה אך לא ממש האמינה שאי פעם זה יקרה עד שאייל נפרד מחברה שלו.
מי זה אייל שאלתי מסוקרנת? הוא חבר טוב של בעלי ענתה דלית, זה קרה לפני 10 שנים בערך, הוא בא אלינו הביתה שבור כי נפרד מחברה שלו, ישבנו שלושתנו דיברנו וניחמנו אותו שעות כשפתאום היה לי דחף לחבק אותו, רציתי למחוק את העצב שלו במגע אוהב, הוא המשיך לספר לנו כמה קשה לו ואני מחבקת ומלטפת אותו כדי לנחם, נתתי לאייל נשיקה בלחי ופתאום הוא החזיר לי נשיקה, והנה שם בסלון הבית כשאילן בעלי יושב בספה השנייה ומביט בנו כל המצב נראה לי טבעי לחלוטין, סימנתי לבעלי עם היד להתקרב וכך שלושתנו הבנו שהצער והכאב שאייל חש יישארו כזיכרון רחוק.
ושתדעי לך, מה שקרה אחרי זה ובשבועות שלאחר מכן יכולים למלא ספר שלם.
מההה??? לא תספרי לי? דלית חייכה אלי ואמרה לי, בשביל מה לקלקל לך עם תיאורים? תפנטזי מה שבא לך, הרי גם אצלי הכל התחיל מפנטזיה…

אבל, לא כל האנשים כמו דלית ואילן כי האמת, מדיבורם למעשים הרבה פעמים יש דרך ארוכה ובלתי מושגת, דרך שלפעמים היא מלאת בושה, חוסר החלטיות ועצבים בייחוד לכל מה שקשור לצירוף צלע שלישית למשוואה . זה יכול להעלות הרבה סימני שאלה ותהיות. אצלן – מה נראה לך? אני לא מאלה! מי אתה חושב שאני?
אצלם – אין מצב! אף אחד לא ייגע בשערה משערות אשתי!

שלישייה היא פנטזיה של גברים ונשים, ללא תלות באוריינטציה המינית שלהם.

ואם אתם לא מאמינים לי, אפילו בדקתי וקיום יחסי מין עם יותר מאדם אחד היא הפנטזיה המינית העיקרית והרצויה ביותר ע”פ סקר עולמי שבוצע  מטעם חברת Durex.   *** הדו”ח השנתי) ב- 2012 ומגלה
ש 21% מהנשאלים דיווחו שזו הפנטזיה המינית המועדפת עליהם שירצו לחוות(.

אז אם אתם מאלה שמעוניינים במימוש הפנטזיה כדאי שתיקחו בחשבון כמה נקודות לפני ביצוע:


כמו הצופים, “היה מוכן

ואני לא מתכוונת ליציאה לחיק הטבע ולהצית מדורה מפוארת מ-2 זרדים. אני אומרת לכם דברו, דברו ודברו שוב, כשהכוונה היא לדבר ולא לשכנע וכמובן שלא להיכנס למצב של התקהלות במיטה לאחר לילה של הוללות כי אם לא תזכרו יום למחרת את החוויה או תצטערו  עליה , בשביל מה  להתחיל?

זה לא תחליף
הרבה זוגות משתעשעים ומשתמשים בפנטזיה הזאת כשהם רוצים להחיות את חיי המין שלהם. אבל הכנסת אדם נוסף או יותר במיטה שלכם יכולה לעבוד אך ורק אם הזוגיות שלכם איתנה. אם “משהו” לא עובד ביניכם או חסר, תגלוו שזה לא תחליף אלא להפך, זה יכול להביא למתחים מיותרים ואפילו להעמיק את הקרע שהיה שם מלכתחילה.

לא בכח
זה לא יביא לתוצאות רצויות ולא יגמר טוב אם לא נכבד את הגבולות של בני הזוג שלנו, מצבים מאולצים כמו השגת פרטנר נוסף כדי “להפתיע” או כל סוג אחר של הפתעה בסגנון, יכולים להרוס את הפנטזיה שלכם ולהפוך את  החוויה ללא נעימה עבור כל המעורבים.


לאט אבל בטוח

אתם עשויים להסכים בתאוריה אך בפרקטיקה ייתכן שתחושו לא בנוח או תבינו שזה לא זה ולא מה שחשבתם שיהיה. לכן עדיף ללכת לאט, למשל להתחיל בהליכה למופע חשפנות ביחד, או לנשק מישהו אחר (לא את בן/ת זוגנו), לצפות ולבדוק בכל רגע נתון את מצב הנוחות או אי נוחות שלכם כזוג אך גם כיחידים.  אני חוזרת שוב על מה שציינתי קודם, חשוב לעשות את זה מפוכחים כי לאחר מעשה אין דרך חזרה  אבל כמובן שאם נח לכם בכל צעד, תיהנו!.
חוץ מזה, חשוב לדעת שגם אם הוספתם אדם נוסף למיטה והרגשתם לא בנוח “באמצע” (או לפני התחלת החגיגה) אתם תמיד יכולים לעצור (או במילים אחרות “לא” זה לא)

.

שתיים זה תמיד ביחד
האדם השלישי שמעורב בשלישייה הוא רק אורח שנכנס לרגע וכשהכל נגמר, הוא יוצא מחייכם מבלי שזה ישפיע בצורה משמעותית על חייו/ה. עבור האדם הנוסף מדובר בלילה של הנאה נטו שלאחר מכן הוא ימשיך הלאה בשגרת היום יום שלו. אתם, בני הזוג תישארו עם החוויה ותצטרכו  להתמודד עם כל מגמה חיובית או שלילית שהיא תותיר אחריה.


המלצות ל
– Menage a trois שלישייה
אם כבר הגעתם להחלטה שזה מה שאתם רוצים לעשות וכדי להימנע מרגעים לא נעימים תוך כדי, מומלץ לפעול על פי כמה כללים פשוטים:
– שימוש במילת מפתח ללא קונוטציה מינית שאומרת לכולם שיש להפסיק מיד את מה שעושים.
– קביעת כללים ברורים: מה מותר ומה אסור בכל הקשור לחוויה המינית זאת אומרת האם נשיקות כן או לא?, שימוש בקונדום (ברור!! תמיד מומלץ) האם הכל מותר, מה הגבולות, רק מגע? חדירה מלאה? (הבנתם את הכיוון לא?)

והכי חשוב שתזכרו, אם אתם לא יכולים לדבר על כל הנושאים שציינתי אז אתם לא מוכנים לשלישייה
אבל אם כן, רק נותר לי לאחל לכם,
לבריאות ו !Have fun –

*** מאז 2012 לא בוצע דו”ח נוסף. יש לציין שעל אף שהדו”ח היה עולמי, ישראל לא נכללה בקבוצת הנשאלים.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *