רשימת המשאלות הלוהטות שלי

רשימת המשאלות הלוהטות שלי

כמה פעמים ישבת להכין את רשימת המשאלות שלך? תיהייה כנה, נכון שהתחלת את הרשימה לשנה החדשה? אבל לא ממש עשית משהו ואז אמרת לעצמך, טוב נו…, לא נורא נכין רשימת משאלות ליום ההולדת ,אבל החודשים עברו הבנת שמה שרשום כבר לא יקרה והחלטת, זהו אני מכינה רשימה לאחר החגים (באמת?????).
אהההה…וכמה פעמים רשמת שם את אותם נושאים? תני לי לנחש… להוריד 5 קילו (או 10, או 20, או 3, המספר לא משחק כאן תפקיד בכלל), לעשות יותר ספורט, להפסיק לעשן, לבקר יותר את ההורים, לנסוע ל…, טוב … את אותם משאלות ליבך שוב ושוב, שנה אחרי שנה אותו הסיפור ואני אפילו מוכנה להתערב שיש כמה בנות נועזות ביניכן שכתבו שרוצות חיי מין פעילים יותר או להגיד לחצי השני כן לעיתים קרובות יותר.

אבל כמה מכן החלטתן לרשום : לנסות כל חודש משהו חדש באמנות הסדינים בלי פחד, בלי בושה בלי .. אני??? מה פתאום!!?
וכמה מכן שכבר טרחתן ורשמתן אכן יישמתן? אז בואי תקבלי כמה רעיונות לרשימה קצת יותר שובבה מהנה ומעניינת מכל רשימה אחרת, מה דעתך שנצלול למים עמוקים ונחפש שינוי?

 תמצאי לזה זמן
הבעיה עם חיי היום יום היא שתמיד נכנסים לנו באמצע סקס לא?, אני יודעת שזה לא נשמע רומנטי לתכנן או להכניס ללו"ז "לעשות יותר" אבל אולי כדאי?, החיים הם מה שאת עושה מהם, פרגני לעצמך לרשום ולהזכיר לך שאת שווה ורוצה ליהנות יותר ולא לתת לחיים לקרות, קחי את המושכות לחיי המין שלך, קחי בייבי סיטר מדי פעם, כבי את הנייד ואת הטלוויזיה, תתקשרי אליו (או אליה, מי אני לשפוט?) תודיעי לו/לה להתכונן כי היום מצפה לכם פינוק וככה תחוו מפגשים מהנים, מתוכננים אבל לגמרי מפתיעים.

 תתפעלי מעצמך
השנה את כותבת בגדול ברשימה שלך להיות חיובית בנוגע לגופך, פעם הבא שאת מול המראה, את מסתכלת על עצמך בעיניים ואומרת: את נראית מעולה!.
תעשי סקירה מלמעלה ועד למטה ותמצאי את כל האזורים שאת ממש אוהבת במקום להתמקד ואלה שלא, ואנא ממך אל תגידי לעצמך שכלום לא יפה, כי לא תשכנעי אותי שאת פחות ממדהימה!
במקום להגיד ממחר דיאטה, תתחילי להגיד לעצמך, מהיום אני חולה על עצמי!

 תגידי כן לצעצועים
ברור לך שאני לא מתכוונת לבית הברביות שרצית מגיל 8 אלא למשחקים האלה שיכולות לעשות לנו ממש נעים. תזכרי שלכל אחד יש את הגדג'טים שהוא אוהב, בן זוגך ישחק עם הנייד החדש שלו, ואת תשחקי עם הארנבון המתוק שלך, ייתכן שבהתחלה יהיה לך מוזר אבל תכניסי אותם לאט לאט למיטה ותגלי שהם יכולים להיות מאוד משעשעים ונעימים. תשתמשי בהם ביחד כמשחק מקדים או לבד לגילוי עצמי  וכמסיבה פרטית ואישית.

 עוד פעם ככה?
בנות יקרות, לרשום בגדול, לצאת מהשגרה! , תאמיני לי שזה יעשה את כל ההבדל בייחוד כשמדובר על להעלות את מד החשק. תהייה הרפתקנית ותנסי תנוחה אחת חדשה כל חודש ואם אין לך רעיונות, מציעה לך לקנות את ספר הקמה סוטרא, הוא מעניין ומצחיק גם יחד.
למה מצחיק? קני אותו ותנסי כמה מהתנוחות שמה ואז נדבר שוב.
תחשבי על איזה מאגר אדיר יהיה לך בסוף ולכי תדעי, אולי בין כל התנוחות החדשות תמצאי לך את התנוחה המועדפת העתידית שלך.

 מי אמרה אסור ולא קיבלה?
אדרנלין גבוה יכול לחולל פלאים לרמת ההתרגשות שלך אז למה שלא להשתמש בה כנשק סודי במיניות.  תרשמי לך ברשימה שפעמיים בשנה הבאה (או יותר או פחות, מה שבא לך) תפתיעי את בן זוגך ביצירתיות ותיהנו מבחירת מיקום מפתיע לתענוג בשניים (במטוס, בבריכה, במועדון, בים… שאמשיך?).

דברי ברור, הוא לא קורא מחשבות
אם הוא לא מסוגל להבין רמז שאנו רוצים שיזרוק את הזבל, איך את מצפה שיבין מה באמת היית רוצה שיעשה לך? אם לא תגידי לו מה את אוהבת, איך הוא ידע?
חשוב להבין שכדי שיהיו לך חיי מין פוריים, מעניינים ומספקים, תקשורת היא המפתח, ככל שתסבירו אחד לשני מה טוב לכם ומה לא , ההנאה לא תאחר להגיע, שיחה אחת מלב אל לב על העדפותיך, מחשבותיך, פנטזיותיך או כל …"תיך" אחר  יכולים לשנות את הכל, תרשמי, תיישמי ותנסי.

אבל… ממש רוצה לנסות אתזה..
.
עכשיו הזמן להוסיף לרשימה את מה שחשקת, המשאלה ההיא, הפנטזיה המטורפת שמסתובבת לך בראש ולא העזת לדבר עליה, זאת שעושה בוערת לך בפנים בפנים אבל פחדת לשתף.
אל תפחדי! דברי איתו, יש לי הרגשה שכשתתחילו לדבר על זה כבר יתחיל להיות שמח ומד החום ירקיע שחקים.

אל תזייפי
תזכרי שכשאת מזייפת אורגזמה את עושה לעצמך גול עצמי ואת לא רק פוגעת בעצמך אלא גם בבן זוג שלך כי אם הוא לא יודע מה לא עובד, איך יוכל לתקן? ותזכרי ששקר לבן מדי פעם לא נורא, אבל לשקר? תרשמי בגדול, ממש לא.

מסע מעמיק לגילוי עצמי
להצעה הזאת לא נדרש אף פרטנר. המפתח להנאה מלאה בחדר המיטות (או כל מקום אחר זוכרת, נכון?) זה לדעת את עצמך ומה את אוהבת. וכמו שאומרים, אם אין אני לי, מי לי? קחי את הזמן, השנה תחליטי לגלות את כל מה שעושה לך טוב , תבדקי כל נקודה ונקודה, תעשי עבודת כפיים מעמיקה ותגלי את הנקודה ההיא שעוד לא הכרת, תשתמשי בחברים מסיליקון או כל חומר אחר, ברגע שתדעי מה עושה לך טוב, תוכלי לשחק בשניים בהנאה מטורפת.

 רק את קובעת
אל תתנצלי על חיי המין שלך, בין אם את שוכבת עם אחד או 20, או עם בנים או בנות או מפגשים רבי משתתפים, או את אוהבת סקס קינקי אין צורך בלהתנצל, גם אם במהלך השנים ניסו להכניס לנו לראש שמי ש"עושה את זה ככה" היא כנראה קלה להשגה.
הרשו לי להגיד לכן שמי שמכירה את עצמה ויודעת להיכנס לכל קשר בצורה מושכלת ובטוחה במעשיה אז היא יודעת מה זה ליהנות. אל תרשו לאף אחד להגדיר אתכן, אתן יודעות בדיוק את מה שאתן מחפשות, ותירשמו את המנטרה הזאת באותיות גדולות מאוד.

 לא משמע לא
נא לרשום בגדול, מה שלא נראה לי, אני לא עושה. אין סיבה שתעשי משהו שאת לא שלמה איתו ולא משנה כמה ינסו לשכנע אותך אחרת. אל תרגישי רגשות אשם, לא טוב לך, אל תעשי גם אם הוא "יתעצבן" או "לא נעים לך להגיד לא", לא רוצה, אין צורך, במין את המלכה של גופך, ורק את שולטת בו, אלא אם כן במשחקים עסקינן, אז אולי שם תחליטי לוותר על כיסא המלכות.

וסתם עוד כמה רעיונות כלליים לרשימה ….

תגידי יפה תודה
חשוב לדעת איך לקבל מחמאות, כשהוא יגיד לך איזה עור רך יש לך, או את מריחה נפלא, או מת על הגוף שלך, תרשמי הפעם שהתגובה שלך תהייה חיוך ותודה ואל תתחילי עם 1001 סיבות למה, כי שמת קרם או החלפת בושם או מי יודע מה, אמר לך משהו טוב קבלי את זה. וכמובן לא יזיק ללמוד לתת לו כמה מחמאות, הרי כולנו אוהבים להרגיש מוערכים.

להכניס צבע למלתחה
צבע שחור , צבע גוף וצבע לבן הם צבעים נהדרים להלבשה תחתונה ביום יום אבל למה שהשנה לא תחליטי לשנות את כל מלתחת הלנז'רי שלך ולתת לה צבע שובב יותר? תרשמי לך לפנק את עצמך פעם בכמה זמן בסט סקסי עם צבעים משכרים, כאלה שישאירו אותו ואת עצמך בלי אוויר תרתי משמע.

 בריאות מעל הכל
אם את פעילה מינית את חייבת להיבדק , תרשמי לך ברשימה להגיע השנה לרופא, לבצע כמה בדיקות בייחוד אם יש לך כמה פרטנרים, אבל גם אם יש לך פרטנר אחד בלבד, מדי שנה כדאי גם לעשות בדיקות כלליות (כולל כל בדיקות המין)

 עדיף למנוע מאשר להצטער
תכניסי לרשימה שלך (וגם לראש) אם לא מכירים את הפרטנר או זו רק ההתחלה, תמיד תמיד תמיד להשתמש בקונדום, כך שגם כדאי להוסיף לרשימה תזכורת שאם כבר, אז אולי תרכשי כמה, כי עדיף להיות מוכנים לא?

ולסיום ובנימה אישית, במהלך השנה האחרונה למדתי הרבה על עצמי, הבנתי שאין דבר שיכול לעמוד בפני הרצון עד כמה שזה נשמע קלישאה, השכלתי להבין שכשאני מעלה על הכתב דברים, רעיונות, מחשבות, משאלות ואפילו שגאונות, אני מצליחה להגשים אותם.

למדתי שנשים אוהבות לדבר על סקס ומוכנות לשתף את הסודות הכי כמוסים שלהן, בייחוד אם הן מרגישות שיש מהצד השני אוזן קשבת, הבנתי שאישה לאישה אחווה כל עוד נפתחות לזה ומקבלות אחת את השנייה על כל מגרעותיהן ומעלותיהן, נוכחתי לדעת שגם אם יש כמה הרמות גבה בדרך בסופו של דבר מה שהכי חשוב זה להבין שאני עושה מה טוב בשבילי, ומי יותר טוב ממני לדעת מה עושה אותי מאושרת?

אבל התובנה הכי גדולה שלי הייתה שככל שאני מתבגרת, המילה סקס היא לא מילה גסה, אלא חבר טוב שמלווה אותי ועושה לי שמח.

ואגב, מה אני ארשום ברשימה הבאה שלי? להמשיך ליהנות ולעשות את מה שאני הכי אוהבת ונראה לי שאתן כבר יודעות מה זה, נכון?

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *