רוצה להיות בכושר? תעשי סקס!

רוצה להיות בכושר? תעשי סקס!

מאת – אינדה לוי – הכתבה פורסמה במגזין האתר "הלוחשות לספרים"

אני בעד מולטיטסקינג ואם אני יכולה להרוג 2 ציפורים במכה אז למה לא בעצם?

ההצעה שלי אליכן היא לראות את הפעילות המינית מזווית אחרת וכך כשאתן עושה אהבה עם בן הזוג, החבר או המאהב במשך זמן רב תוכלו להתייחס גם ליתרונות הנוספים. אם תעשי סקס בדרך הנכונה תגלי שהוא יכול להיות ממש התעמלות או כמו שקוראים לזה בארה”ב sexercising . בפעילות מינית מעורבות פעולות שונות כולל מתיחות, קימור, שחרור , כיפוף ו…. הרי את יודעת מה את עושה נכון?

ואם כבר בפעילות עסקננו, אז שהשרירים יעבדו גם והנה לכן סקס וכושר בו זמנית… ריבוי משימות אמרתי, לא?
להתייחס לסקס כאל פעילות גופנית ולתרגל אותו באופן קבוע ייתן לכן הטבות והכל מגובה גם במחקרים (וסליחה אם אני משעממת אתכן אבל מנסה להעביר לכן נקודה חשובה כדי לשכנע אתכן לעשות כמה שיותר פעמים לכמה שיותר זמן, אז תיתנו לי להעביר את המסר…).


והנה כמה מהיתרונות של הסקס:

נכנסות לכושר ושורפות קלוריות – בתנוחות הנכונות, במהירות גבוהה ובאקט מיני ארוך לא רק נהנים אלא שגם שורפים בין 150 ל 300 קלוריות (כן, בכל פעם, פה לא סופרים לפי שעה) ואם זה לא מפתיע אתכן, אגלה לכן כי נשיקה ממש ממש לוהטת יכולה לשרוף עד 60 קלוריות.

ממזער את הסיכון למחלות לב – בדיוק כמו בשיעור קיקבוקסינג או אירובי, סקס עוזר לחמצון הדם וממריץ את זרימתו בכל הגוף ומכאן שהוא יכול למנוע מחלות שכולנו רוצות להימנע מהן (תקף גם לבני הזוג)

כואב לך הראש? (תירוצים, תירוצים…)  יכול להיות שדווקא זה הזמן לסקס. לידיעתכן, במהלך האקט המיני משתחררים אנדורפינים אשר יש להם אפקט של משכך כאבים ומייצרים תחושות של רווחה ורוגע.

ישנים כמו תינוק – לאחר מעשה ישנו שחרור ממתח ויצירה של אוקסיטוצין, שגורם גם לשינה נינוחה יותר.

תגידי שלום לסטרס – אם כל היתרונות שמיניתי לא מספיקות לכן, התניית אהבים מרפה את השרירים וגורמת להשפעה מרגיעה שיכולה להימשך כמה ימי. בזכות הסקס מצב הרוח מתרומם והמתח יורד והכל תודות לכל ההורמונים שמשתחררים בעת המעשה.

העיקר בנות כדאי שתתחילו להפנים שאם כבר אכלתן את העוגה ההיא בארוחת הערב, פיצחתן כמה גרעינים ושתיתן כוס יין זה לא אומר שאתן לא בדיאטה, אלא שאתן מתכוננות למרתון… סקס.
תיהנו!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *