קשור אותי…. אהוב אותי…. משחקי שליטה חושניים

קשור אותי…. אהוב אותי…. משחקי שליטה חושניים

הוא אמר לי להגיע הביתה בשעה 21:30 לדפוק בדלת ולחכות שיענה, האמת לא ידעתי למה לצפות, למה המסתוריות הזאת? הוא הכין לי מסיבת הפתעה ליום הנישואין שלנו? לא יכול להיות, הרי ב-12 שנה שאנחנו נשואים הוא אף פעם לא עשה שום דבר מפתיע במיוחד.

כשהגעתי הביתה הלב שלי דפק חזק, לא ידעתי למה לצפות, וכמו שהוא ביקש דפקתי בדלת ב-21:30 בדיוק.

הוא פתח את הדלת לבוש ג'ינס, בלי חולצה, מסופר, מגולח, מדיף ריח בושם משכר , נראה ממש יאמי… וכשבאתי להחמיא לו הוא סימן לי עם האצבע שלו להיות בשקט, סובב אותי בעדינות , כיסה לי את העיניים עם מטפחת ממשי, נישק לי את הצוואר ולחש לי בחושניות באוזן… היום את תעשי מה שאני אבקש… ואת הולכת ליהנות ….

את מה שקרה אחרי זה, אני לא יכולה לתאר במילים, כי פשוט אין לי מילים!!!! מישהו כנראה עשה הרבה שיעורי בית, למד, בדק ובעיקר, הקשיב, כל אותם הפעמים שסיפרתי לו על הספרים שאני קוראת וכמה מרגש , מחרמן וארוטי זה נשמע וכמה הייתי רוצה שננסה הוא ספג לאט לאט והפתיע…. אוווההוווו כמה הפתיע!!

הסיפור של גלית הוא סיפור של הרבה זוגות שביחד הרבה זמן, גורם ההפתעה יכול לעשות פלאים לקשר, חוסר הידע וחוסר השליטה שהיא הרגישה הם אלה שהציתו את הארוטיקה ביניהם וכמובן ששיפרו פלאים את חיי המין שהיו, איך לומר בעדינות , טיפה רדומים.

כולנו צריכים קצת גיוון וקינקיות בחיים, ומשחקי שליטה ושיעבוד שמציע עולם ה-BDSM  בגרסאות הרכות יותר היא דרך מצוינת להתחיל.
אבל איך אפשר להביא את עולם ה-Bondage (קשירות/שיעבוד) לפרקטיקה בחיי המין שלנו? איך להפוך את הפנטזיה למסע של תשוקה והתרגשות?

סביר להניח שכבר ניסיתם את העולם הזה בלי לשים לב, אולי הוא כבר כיסה את העיניים שלך , או תפסו לך את הידיים חזק ולא הצלחת לזוז, פליק קטן כאן, משיכת שיער שם…

להתחיל לצלול בעולם של שיעבוד ושליטה זה דווקא קל, אבל חשוב להיצמד לכמה כללי יסוד כמו מוכנות, הסכמה וביטחון (בעולם ה-BDSM נקרא SSC שזה ראשי תיבות של safe, sane and consensual כלומר בטוח, שפוי ובהסכמה)

הדבר הראשון שאנחנו צריכים זה לדבר עם הפרטנר שלנו וששני הצדדים יהיו מוכנים להרפתקה, כמובן שהרבה יותר נכון כשיש תקשורת טובה והבנה אבל גם אם מכירים את הגבולות ההדדיים, חשוב לקבוע מילת ביטחון (ולא מספיק די, או לא…) שאפשר להשתמש כדי לתת אור ירוק להמשך או מילה להפסיק את הפעילות או מילה כדי לאותת לפרטנר שמתקרבים לקצה.

דבר שני שכדאי לקבוע הוא מי השולט ומי הנשלט והתפקיד ישמר עד סוף המפגש הלוהט (תמיד אפשר לעשות סוויצ' לפעם הבא)

ועכשיו שהכל ברור (לפחות את הכללים הבסיסיים להתחלה של זוגיות מרתקת…) בואו נראה איך אפשר להביא את עולם השליטה הרך לחדר המיטות.

קשור אותי… אהוב אותי – קשירות חושניות

חשוב שנמצא מיקום לקשור בו את הבן הזוג שלנו (או בת זוג, כי כל הנאמר כאן הוא דו כיווני תרתי משמע…), למשל במיטה , אם ניתן לשים מוצרי קשירה בראש המיטה מעולה אבל אם לא, אל חשש אני סומכת עליכם שתמצאו פתרון (כמו לשים את רצועות הקשירה מתחת למזרון או כל רעיון אחר), אפשר לתפוס את הרצועות במפתן הדלת ולסגור את הדלת כדי שהם לא יזוזו או… טוב הבנתם בערך לא? ניתן למצוא פתרונות יצירתיים למוצרי קשירה גם בחדר המיטות "הונילי" שלנו (מונח מעולם ה-BDSM לגבי סקס סטנדרטי ולא בי די אס אמי).

מצאנו כבר מקום, עכשיו נעבור לתאכלס, להתחלה אפשר לאלתר ולהתחיל עם מטפחות, רצועות סאטן בדים רכים, או אפשר לרכוש בכל חנות למשחקי מוטיבציה (אחלה שם לחנות סקס לא?) ולעבור לרצועות גומי גמישות לקשירה, יש רצועות לידיים, רצועות לרגליים וגם רצועות לידיים ורגליים יחד (והתנוחה שמתקבלת מקשירת 4 גפיים תהייה שונה לחלוטין ),

חשוב להשתמש בדמיון ולהיות יצירתיים, אפשר לקחת כיסא ולקשור ידיים מאחוריו, אפשר לקשור את הרגליים בלבד אפשר בשכיבה על המיטה כשאתם על הגב או על הבטן וכמובן שכל אחת מהתנוחות מאפשרות קשירות שונות שיציעו אזורים חשופים שונים ואחרים (רגליים פסוקות מול סגורות וכו'…)

פרט חשוב לגבי לחץ הקשירות…להפסיק את מחזור הדם זה לא סקסי!! אז אנא מכם… בעדינות.

את עצורה! – אזיקים

יש אנשים שמעדיפים להשתמש באזיקים ולא להתעסק עם קשירות, ומי אני להתווכח איתם?, הרעיון אותו הדבר, ובסופו של דבר המטרה שלנו במשחק לא משתנה.

חשוב למצוא את האזיקים המתאימים, יש ממתכת, מצופי בד רכים, וכאלה שהם קלים להשתחרר מהם כי על אף שהנשלט הסכים להיות קשור נחמד לו/לה שיכול להשתחרר בקלות ובלי עזרה. תדאגו שהאזיקים יהיו מספיק גדולים ונוחים ויהיו מותאמים לידיים או לרגליים שלכם ושזה מרגיש נעים כי אמנם קצת כאב יכול להיות חושני אבל במשחק שאנחנו מדברים עליו הרבה כאב ואי נוחות יפספסו את המטרה.

אל תציצי! – כיסוים ומסיכות

טוב, עכשיו שכבר מישהו מכם קשור, נצעד צעד אחד קדימה ונכסה לו את העיניים למשחק חושים סוחף, מה דעתכם? אבל אם רוצים לעשות את זה מסתורי וסקסי, גם מסיכות מיוחדות הופכות את העניין לייחודי. וגם כאן להתחלה אין צורך ברכישות מיותרות בדיוק כמו בקשירות, גם מטפחת, בדים רכים או כל רעיון אחר יתפוס, אבל אם תרצו להשקיע, יש אין ספור אביזרים סקסיים לשימוש, תחשבו כמה שחרור תוכלו להרגיש דווקא מהמקום של מחסור בחוש אחד, אתם עם עיניים עצומות, רק תרגישו! תנו לפרטנר לסחוף אתכם ולתת לכל הרגשות לצוף, והציפיה של מה עכשיו….. אמממממ, פשוט תענוג!.

רוצים כאן כמה רעיונות למשחקים? הרי אתם כבר קשורים ולא רואים אז הנה אתם בשליטה שלי ואני אגיד לכם מה לעשות:

  • משחקי ניחוש : לגלות טעמים חדשים, לאכול אותם מהגוף אחד של השני, אפשר להשתמש בדבש, שוקולד, סירופים למיניהם, גלידה וכשהוא/היא מנחשים נכון, מגיע הפרס… בצורת מסאז', ליטופים או כל דבר אחר העולה בראש אבל אם לא מנחשים, כאן מגיע העונש… שיכול להיות לא פחות כיף מהפרס….
  • משחקי תחושות: קרח על הגוף בעיקר ביום קיץ חם יכול להיות לוהט בטירוף, אבל אפשר לשחק גם עם שמנים, או טיפטופי שעווה (לא כל נר מתאים, יש מיוחדות לזה כדי לא לעשות כוויות).
  • משחקים שובבים: עכשיו שהשני עם עיניים סגורות זה הזמן לענג אותו בלי שהוא יודע מה הולך להיות, אפשר להעביר נוצה לאורך הגוף, להשתמש בביצת רטט, טבעות רטט, או כל משחק אחר שאספתם במהלך השנים (ואם לא אספתם או אין לכם, לעזוב עכשיו הכל ומיד וללכת לקנות!!)

למי מגיע עונש?… ממממ….לי…. – שוטים/קרופים/מחבטים
פליק במקומות הנכונים יכול להיות מאוד חושני (כן, כן בדיוק שם, איפה שאת מדמיינת עכשיו..) וגם כאן, להתחלה לא צריך יותר מדי, יש לכם את הידיים או כל דבר אחר (אפילו מטפחת רכה) כדי לתת מכה קטנה, אבל כמובן יש מגוון רחב מאוד של מוצרי ספאנקינג או הצלפות או הפלקות, וגם כאן חשוב להתייחס לעד כמה רחוק אתם מוכנים להגיע. יש כאלה שכואבים יותר ויש שפחות, העיקר תבדקו על עצמכם כדי שתוכלו לדעת עוצמות ולהעביר תחושת הנאה ולא ענישה.

רוצים לדעת עוד… – משחקי שליטה נוספים

למשחקי שליטה יש עוד הרבה משחקים נלווים, אבל אלה הם השעשועים הפחות רכים, אבל עם כבר ביקשתם כל כך יפה… על מצבטי פטמות שמעתם? הפטמה היא נקודה מעוררת ורגישה ובזמן של טירוף חושים אפשר להגיע לריגוש מיני מאוד חזק אבל יש כאלה שלא יסבלו את הכאב ולא יהיו מוכנות אפילו לנסות ואגב… זה לגמרי בסדר, לא הכל מתאים לכולם. יש גם קולרים, מחסומי פה, חגורות צניעות, מותחנים, משאבות ועוד הרבה הרבה אביזרים, אבל התכנסנו כאן היום לדבר על שליטה חושנית ולא על עולם ה-BDSM.

בסופו של דבר לא משנה מה תרצו לקחת מהעולם הזה, תשתמשו בו בתבונה, תבטאו את עצמכם. תיהנו משתיקות, מלחישות, מדיבור ומציווי ותנו לקסם לעשות את שלו.

העיקר תתקשרו…. והפעם, לא תרתי משמע

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *