צעדים ראשונים במשחקים

צעדים ראשונים במשחקים

מה את שומרת בשידה שליד המיטה? האם יחד עם הספרים, השעונים, הטבעות והכרטיסים הישנים את שומרת גם משחקים? חשבת פעם להוסיף למגירה משחקים למבוגרים? אולי עלה על דעתך להסתיר נוצה לליטופים, אזיקים לשימוש הדדי, שמן אירוטי ריחני, תחתונים אכילים ו… את יודעת, משחקים שובבים.

מתי היית בפעם האחרונה בחנות אביזרי מין? או נכון יותר לשאול – היית פעם בחנות כזאת? אולי את שייכת לקבוצת הנשים שלא התנסו בצעצועי מין ואפילו לא מבינה למה צריך אותם. אם את מרימה גבה לנוכח כל השאלות, אני ממליצה לך להמשיך לקרוא כשתסיימי את הכתבה יכול להיות שממש היום תוכלי להפתיע את בן הזוג שלך עם רעיונות חדשים, משעשעים ומענגים.
הוספת משחקים לחיים
הוספת משחקים אירוטיים ביחסים מאפשרת לנו לחוות רגעים אינטימיים, מרגשים ושונים מהיום יום שלנו.
המשחקים יכולים לעורר את החשק המיני שלך וליצור שותפות ופתיחות עם בן זוגך. כדי לעשות זאת הכנתי עבורך הדרכת משחקים למתחילים.
לבוש שונה ותחפושות סקסיות יכולות לשמש למשחקי תפקידים, אביזרים נלווים כמו מסיכות, נוצות רכות, ג’לים לעיסוי ארוטי ונרות ריחניים מפעילים את החושים שלך ושלו ומאפשרים להגשים את הפנטזיות האישיות כיד הדמיון הטובה. זה הזמן להמציא תסריטים, פעם הוא יהיה טרזן, פעם את תהיי שוטרת או כל דמות אחרת שתעזור לכם ליהנות מיציאה מהשגרה.

להוסיף אווירה לחדר
עכשיו לאחר שנפתחנו קצת, חשבת פעם להוסיף מראות לחדר? בצד המיטה? על התקרה, מולך? לראות את עצמכם יכול להגביר את החשק המיני ולהפוך את החוויה הזוגית למעצימה הרבה יותר.

את אוהבת שוקולד ושירה? תוכלי לכתוב שירים על גופו של בן זוגך או שהוא יכתוב מסרים ארוטיים בעט כדורי עם ראש סיליקון ודיו משוקולד (אפשר להשתמש גם בשוקולד מומס) וכמובן לאחר הכתיבה הכי טעים לאכול מהצלחת שהמסרים מוגשים עליה.

לאט לאט הערב מתחיל להתחמם, אז מה דעתך על משחקי שליטה וריסון לחדר המיטות? מה שטוב לגריי יכול להיות טוב גם לך אבל אם את חוששת, אפשר להתחיל בקטן. אזיקי ידיים, כיסוי לעיניים ולבסוף גם מחבט שוט וקולר עם רצועה לנועזות כשהכלל הוא לדעת עד איפה אפשר למתוח את הגבול.

פתיחות – הצעצוע הכי חשוב
בסופו של דבר מה שהכי חשוב הוא ללמוד לבקש מבן זוגך בצורה פתוחה לעשות את מה שאת אוהבת (או חושבת שאת אוהבת). פתיחות לרעיונות, אביזרים חדשים, צעצועים, סרטים או כל דבר אחר שעושה לך את זה מקובל בברכה.

דוגמאות נוספות למשחקים מהנים הם כדורי סוד למשחקי זוגות, ביצה רוטטת עם שלט רחוק הנמצא בידי בן הזוג שיכול להחליט כיצד ומתי הצעצוע יופעל וברור שישנם גם ויברטורים, דילדו, רצועות ועוד אבל את זה נשאיר לפעם אחרת.

חוששת?
נשים רבות חוששות להתחיל עם משחקי סקס כיוון שהן משוכנעות שלצורך כך הן חייבות להגיע לחנות מיוחדת. חשוב לדעת כי הכלל הראשון בשדרוג היחסים הוא לתקשר, להרגיש ביטחון, לחוות ולהיפתח. נוסף לכך, הרכישה בחנות יכולה להתבצע באופן דיסקרטי במשלוח בדואר אם תרצי בכך.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *