פטיש קינקי או פנטזיה – מה ההבדל?

פטיש קינקי או פנטזיה – מה ההבדל?

 

היום אשמח לקחת צעד קטן נוסף לתוך הפנטזיות והפטישים של כולנו – אני אוהבת לחשוב שלכל אחד יש פנטזיה ולאו דווקא פטיש (על אף שאני ממש לא שופטת) אפילו אם זה משהו שלרוב לא ממש מדברים עליו (רחמנא לצלן…) ומשום מה יש לי הרגשה שאני לא טועה לגבי הנושא כיוון שאפילו הפסיכולוגיה אומרת את זה (ואני לא ממציאה, ממש בדקתי).

קודם כל אני אנסה להסביר את ההבדל בין פטיש ופנטזיה מינית כי לאחר ששאלתי כמה וכמה אנשים הבנתי שיש איזה טשטוש גבולות והבנות לגבי הנושאים ולא ממש יודעים את ההבדל בין השניים, ותאמינו לי, יש הבדל.

היום משתמשים במונח "פטיש" בצורה רופפת למדי וכשאומרים למישהו שיש לו פטיש מתכוונים שהוא ממש ממש "נדלק או מתגרה" ממשהו, אבל האמת היא שההגדרה הרשמית, של פטישיזם מיני, או פטישיזם ארוטי, היא עוררת מינית שאדם מקבל מאובייקט פיזי, או מצב מסוים, לכן, כאשר משתמשים נכון במונח יש התייחסות לצורך מיני חריג הרבה מעבר לרצון אלא לצורך, וכשלמישהו יש פטיש קליני האדם צריך לקבל את הפריט או את המצב ב-100% כדי להגיע לעוררות ואורגזמה מינית.

אבל (והנה האבל הגדול), אם אתה יכול להגיע לאורגזמה ללא מושא הפטיש שלך כלומר החלק בגוף או הפעילות שגורמת לכם עוררות מינית, אז זה לא פטיש אמיתי ולייתר דיוק ניתן לתאר את זה כקינקי (אגב, ידעתם שקינק באנגלית זו שריטה?).
ובהתייחס לקינקי ניתן לתאר כמישהו שאובייקט, פעילות או מצב מעוררים אתכם בעקביות ובעצמה ארוטית, אך אינה הכרחית כדי להגיע לפורקן (בפטיש הוא חלק בלתי נפרד מהפורקן).


פנטזיה
מוגדרת כ דימוי מנטלי או מחשבה שמרגשת ומעוררת מיניות.
יש פנטזיות מיניות אינסופית, כמו גם, פנטזיות לא מיניות שעוברות במוחנו.
ישנן הרבה פנטזיות שהרבה מאתנו ישמחו להפוך למציאות ואחרים שאנו מעדיפים שישארו בגדר מחשבה או דמיון אישית ולא ממש היינו רוצים להפוך למציאות ועל אף שאנו יכולים לדמיין או לחשוב על זה לפעמים , הם יכולים להיות נגד הערכים או אמות המוסר שלנו אבל תודה לאל אין בינתיים משטרת מחשבות כך שאנו יכולים להמשיך ולדמיין כאוות נפשנו.

והנה כמה פטישים ופנטזיות כדי שנעשה קצת סדר, ובפעם הבאה שמישהו ישאל אתכם מה ההעדפות שלכן, תוכלו לענות בוודאות האם יש לכם פנטזיות, פטישים או אתם סתם קינקיים.


סקס
עם זר:
למרות שאנשים מתעקשים כי מדובר בפטיש, יחסי מין עם אדם זר הוא בעצם פנטזיה; אגב אחד הפנטזיות הנשיות הנפוצות והממומשות ביותר.
ותגידו אמת, כמה פעמים הסתכלתן סביב וחשבתן: למה לא?


סקס בשלישייה
או עם קצת יותר פרטנרים:
פנטזיה נוספת שמבלבלים כפטיש הוא קיום יחסי מין עם שני גברים – או בנות או יותר , ואם אתה עם ראש פתוח, הוא גם אחד אהובים בעיקר ברשימת המועדפים של נשים; אגב זו פנטזיה שלפעמים לוקחים קצת יותר רחוק במיוחד אנשים שפתוחים ומעיזים יותר ולאחר מימוש השלישייה, ממשיכים למועדוני סווינגרס (נדבר על זה בהזדמנות) שיכול להגיע עד למין קבוצתי.
אגב, שלישייה עם זר – 2 במחיר 1!


סקס במקומות ציבוריים:

סביר להניח שאם תשאלו הרבה אנשים לגבי הרעיון של סקס מחוץ לקוטלי הבית וספציפי במקומות פתוחים או ציבוריים תקבלו תשובות מאוד עודדות ויגידו לכן ברור, בשרותי המסעדה/פאב/מועדון/מטוס/מעלית ואין ספור מקומות אחרים, יש גם כמה בחורים שיאהבו לחשוב על קבלת טיפול לשוני טוב ומפתיע תוך כדי נהיגה בכביש מהיר כי הסיכון להיתפס הופך את הרעיון של סקס בפומבי למושך ומלהיב ביותר. סכנה היא שיקוי אהבה חזק והפנטזיה הזאת (לא פטיש) היא אחת המבוקשות ביותר בקרב זוגות.
לא משנה איפה, כל מה שנדרש הוא תאווה.


סקס סאדו-מאזו:
עקרונית זו פנטזיה נוספת, אך בהתאם לרמת השימוש ניתן להתייחס לנושא כאל פטיש , אגב, זו הפנטזיה האהובה על זוגות (לא ברמת הפטיש), תערובת של כאב והנאה יכול להיות מרגש , סטירות קלות בישבן או משיכת השיער או אחיזה קצת יותר חזקה בגוף, נשיכות קלות , הם רק ההתחלה. יכולתי לתאר לכן עוד כמה דברים מתוך "העולם המעורפל של סדו-מזוכיזם" אבל נדבר על זה בהרחבה יותר בכנס הספרות הרומנטית כך שחבל לקלקל לא?
רק תזכרו: חייבים להיזהר תוך כדי משחק כדי ש אף אחד מכם לא יפגע.
להיות שולט או נשלט, זו השאלה…


לִבנֵי נָשִׁים:

זוהי כנראה הפנטזיה האהובה ביותר על גברים , כשאהובתו / אשתו / חברתו לובשות הלבשה תחתונה שצורחת לעברו, קח אותי עכשיו ומיד! אני סקסית, יפה, ונחשקת.
סקסיועדיןבעת ובעונה אחת


נעלי עקב וגרביונים

תתפלאו לדעת אבל בדרך כלל השילוב הזה נחשב לפטיש, אם ניקח בחשבון שיש קומץ של גברים (בעיקר) שמפיק הנאה ופורקן אך ורק כשהאישה לובשת, את שניהם או לפחות אחד מהם.
שילוב קטלני בהחלט!


מציצנות
:
פטיש (לרוב לא פנטזיה) והוא נפוץ מאוד. זה כנראה מתחיל בגיל הסקרנות , הגיל הזה שמתגנבים ומציצים לשכן/שכנה ומתחילים לצפות בהם מרחוק כשמתקלחים, מתפשטים, מתמזמזים… ואז אתה גדל ופתאום מבין שלא יכול להידלק מבלי גירוי ויזואלי, ורוב הזמן אתה צריך לעשות את זה בסתר כדי להשלים את הרעיון.


הערצת רגליים:
זהו פטיש ולמרבה ההפתעה (או לא) 90% של פטישיסטים הם גברים. זהו הפטיש הנפוץ ביותר של חלקי גוף שאינם איברי המין וחפצים שאינם מיניים ופרויד הציע את ההסבר כי פטיש זה קורה משום שרגלי האדם דומות לפין (הזוי, אבל ככה פרויד אמר ומי אני להתווכח עם האיש!)
ויש בנות האומרות שזהו מקום נחמד שינשקו וילטפו ו…..

האמת שאלה הן רק קומץ קטן של הפנטזיות המיניות והפטישים השכיחים ביותר אבל יש הרבה מאוד אחרים שנחשבים לקצת יותר "יוצאי דופן" ואם תרצו אפשר להרחיב בכתבת המשך.

העיקר, לא משנה אם יש לך פנטזיה , פטיש או את סתם קינקית, מאחלת לכן חיי מין מלאים ומספקים, והעיקר תיהנו!!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *