כשאהיה גדולה אני רוצה להיות כמוהה

כשאהיה גדולה אני רוצה להיות כמוהה

לפני שנה בערך החלטתי להפוך תחביב למקצוע. הגעתי למסקנה שאם אמשיך לכתוב סיפורים ארוטים באילום שם ופוסטים חריפים בשמות אחרים אני לא אתקדם לשום מקום.
האמת שלהתקדם זה לא ממש מה שחיפשתי או התכוונתי, בסך הכל רציתי להשמיע את קולי , לספר מה יש לי לומר על זוגיות,  לחלוק מחשבות..
ואז….  פנתה אלי מיטל אור מהלוחשות והציעה לי לכתוב טור שבועי במגזין של הלוחשות לספרים. ולאחר התלבטות קלה אמרתי כן. בשיא הכנות, לא תיארתי לעצמי שלאחר שנה אמצא את עצמי עם בלוג, טור, סדנאות, הרצאות ושאר ירקות (כמו שאני נוהגת לומר…)

וכמובן כשרינת בן אור מהלוחשות הציעה לי להעביר סדנה על BDSM בכנס הספרות הרומנטית נענתי לאתגר והתחלתי להריץ את הסדנה כדי שאדע בדיוק מה עובד ומה לא., ולהפתעתי הנושא עבד, הסגנון שלי שהוא בין הומוריסטי ,המורה מירי והשכנה ממול עשה את שלו, המסר עבר והמטרה שלי מתחילה להיות מושגת.
כי בסך הכל רציתי להעביר מסר קטן: אפשר אחרת!! לא חייבים להתקע בחיי זוגיות משעממים, הכל ניתן לשינוי.

כמובן שבמחקר האין סופי שלי, חיפשתי את הבן אדם האחד שייתן לי השראה, זה שאגיד לעצמי… אני רוצה להיות כמוהה, ומצאתי …   ראיתי אותה בכמה קבוצות פייסבוק, קראתי פוסטים שלה, נכנסתי לאתר שלה והתחלתי לבדוק מה יש לה לומר, ואנשים יקרים, לאישה הזאת יש הרבה הרבה הרבה מה לומר, ללמד ולהאיר את עינינו.
אני מדברת על לימור בנדל הנפלאה.
את לימור הכרתי בכנס #רומנטיכאן היא ישבה בשורה השניה וכשראיתי את המלכה האם, את מושא ההשראה שלי לא האמנתי, איזה אושר, לימור יושבת ומקשיבה לסדנה שלי?  האמת, התרגשתי!
אז תארו לעצמכן מה הרגשתי כשהיא ניגשה אלי בסוף הסדנה עם חיוך מיליון הדולר שלה ואמרה לי שאנחנו חייבות לעשות משהו יחד?
אז, לגבי פרויקטים שנעשה יחד, תשמעו בהמשך… סבלנות, זה יגיע ומבטיחה שיהייה לוהט, אבל בינתיים רוצה לחשוף אותכם לפרויקט שלימור מריצה בימים אלה ממש, אני רוצה לספר לכם על נפלאות העשייה שלה, על סרטונים שישפרו את הזוגיות שלכם, על קסם של אדם ועל שינוי שאתם יכולים לעבור.
אולי לא נהוג לפרגן ככה ,  אני עוד לא מכירה את המשחק, אבל כשאני רואה משהו טוב, אני חייבת לחלוק אותו ולימור בנדל זה בהחלט דבר טוב!!!
לא סתם אמרתי שכשאגדל, אני רוצה להיות כמוהה….
רוצים לצפות בסרטונים של לימור, תקליקו כאן
תירשמו מהר מהר, כי מחר לימור תיהייה בשידור חי, תענה על שאלות ותפזר עליכם אבק קסמים.
 תירשמו ואל תפסידו אף פנינה שיוצא מהפה שלה, מבטיחה לכם שתודו לי!!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *