המחאה שלי לחג האהבה

המחאה שלי לחג האהבה

זהו! נמאס לי לשמוע על תוכניות לחג האהבה או ליום הנישואין או ליום ההולדת, אני מוחה כנגד הרעיון שרק ביום מסוים מתכננים כל מיני דברים ומשקיעים והשנה לא תיהייה שונה מקודמתה, כי ברגע שמגיע  ט"ו באב או ולנטיינס דיי כולם נכנסים לקדחת מטורפת של מי יותר יצירתי ועומדים מול דילמה קשה:
איך להפתיע את בן או בת הזוג שלנו השנה? מה לא עשינו כבר? איזה תכניות רומנטיות ניתן לתכנן? מה הוא או היא היו רוצים לחוות? מה נקנה? בושם, ספר רומנטי, נצא לארוחת ערב לאור נרות? נקנה הלבשה תחתונה?ניסע לחו"ל? כרטיס לירח? ניטע עץ בחורשה?
ובסוף ולאחר כל ההתלבטויות והמחשבות מגיעים למסקנה שלא משנה מה נתכנן, בסוף נבחר לעשות את אותו הדבר כמדי שנה,  כי למה לשנות את מה שתמיד עבד?.

האמת… נמאס לי לשמוע את כל המושיות המשתפכת ביום אחד בלבד כי מה שאני יודעת זה שריגושים הפתעות ורומנטיקה לא אמורים להיות מכווצים על חג ייחודי (טוב אולי 2 או 3 במהלך השנה אם נתייחס לימי נישואין וימי הולדת) אלא חייב להיות משהו שנבנה כל השנה ולהרגיש חג אהבה כל יום.

אז למה שלא תקחו החלטה ותכניסו קצת יותר פלפל לתוכן, ולא תכווצו ליום אחד בלבד את כל מחסני התחמושת הרומנטית. מה רע לשנות את דרכינו ולעבור משגרה לרומנטיקה וארוטיקה, הולך?

הנה כמה רעיונות חושניים שיכולים לתת הרבה גוונים של צבע (כי אפור לבד זה משעמם…) לזוגיות שלכם ולהוסיף גוון כחלחל ונעים לא רק בחג האהבה:

טיזינג מקדים להעלאת החשק – סקסטינג
שלחו הודעות רומנטיות ונועזות אחד לשני. פעם תשלחי לו תמונה של מה שאת הולכת ללבוש הלילה, הוא ישלח לך תמונה שלו חושב עליך תכתבו מה הייתם רוצים לעשות אחד לשנייה במהלך היום כי לפעמים הרבה יותר קל לנו לכתוב מאשר לדבר פנים מול פנים ואז, כשיגיע הלילה כבר תהיו מוכנים להיכנס ישירות למשחק החושים המושלם.


חפשו את המטמון

משחקים הם לא רק לילדים קטנים, גם אנחנו אוהבים לשחק. תכינו לעצמכם משחקים ייחודיים שלכם, חיפוש מטמון עם מסלולים ורמזים להסתרת אוצרות כשבכמה מהרמזים יש "פרסים מיוחדים", נשיקות, ליטופים או בקשות מיוחדות שאתם תקבעו וכמובן בסופו של המשחק את תהיי הפרס הנחשק או הוא.

יצירת אווירה ארוטית וחושנית
החשק יכול להתחיל ממראה עיניים כבו את כל האורות בבית ומלאו את המקום בנרות ריחניים תכננו לילה של בישול סקסי תלבשו סינרים בלבד לגופכם ותבשלו את המנה שאתם הכי אוהבים ובזמן הבישול אתם  יכולים לשחק אחד עם השני, להאכיל אחד את השני מכל מקום בגוף ותהפכו את החוויה הקולינרית לחוויה חושנית ופרובוקטיבית.
תהפכו את הסלון לרחבת ריקודים באווירה של פעם עם מוזיקת רקע מתנגנת חרישית.
ולאחר ארוחה קלה, כנסו לתוך אמבטיה מפנקת עם ניחוחות משכרים מלאת בועות סבון, ולאחר מכן  מרחו אחת לשנייה קרם בניחוח חושני, תלבשו סט הלבשה תחתונה חדש וסקסי (גם לך וגם לו) ולמעיזים יותר תלבושות שובבות ליצירת תסריטים אישיים וכשהנרות דולקים והאורות עמומים, תתחילו לחגוג כאילו אין מחר, אבל קחו את הזמן, לאט לאט.

פנטזיה – הוויאגרה של המח
השימוש בדמיון במין גורם או מגביר את ההתרגשות, והופך מצב משעמם לסיפור מרגש.
כשאנו חיים בשגרה, הפנטסיה הופכת לבעלת הברית הטובה ביותר במין. בעולם האמיתי, גברים ונשים חולמים ומפנטזים מצבים שגורמים להם להעלות את הליבידו. מצבים רומנטים או חייתיים, שמעוררים אותם. תפתיעו ותשתפו את הפנטזיות שלכם עם בני הזוג (כן,… זאת שאתם לא מעיזים לומר בקול רם..), אתה תספר לה את שלך, והיא תראה לך את שלה…
תהפכו להיות בעצמכם  את גיבורי הפנטזיה הארוטית, צאו מאזור הנוחות של היום יום ותצללו בעולם הדימיונות בו אתם השחקנים הראשיים.
קחו את הזמן תעשו את זה לאט, או מהר, או חזק או חלש או….
אין צורך לספר לכם שרק השמיים הם הגבול …או הצעקות שיעירו את השכנה ממול.

בסופו של יום, לא משנה במה תבחרו, מה שחשוב שתכינו לעצמכם מאגר רעיונות כדי להפוך כל יום או כל לילה לאירוע בלתי נשכח.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *