האם סקס יותר טוב אחרי גיל 40?

האם סקס יותר טוב אחרי גיל 40?

יש המאמינים שכשמגיעים לבגרות כבר לא נהנים מחיי מין מלאים ומספקים מיניות ותשוקה היא נחלת האדם הצעיר כי… בואי… כמה את כבר רוצה את זה? מיצית לא?.
ואני אומרת לאותם מאמינים  ואנשי ציקצוק…., באמת???
האם פגשתם נשים בנות 40, 50 , 60 או יותר מטיילות בקניונים (טרום קרונה… אבל יאללה חזרנו..), מבלות בחנויות, מתאמנות במכוני ספורט, נרגעות בספא, מפטפטות עם השכנה במכולת או בכל מקום אחר?
ראיתם איך הן נראות?
בימינו שומעים הרבה את הביטוי 40 הוא ה-30 החדש (אפילו על 50 כבר שמעתי) אבל האמת שלא חדש ולא נעלי סטילטו, בעידן המידע נשים רוצות לבלוע הכל וכמה שיותר מהר (ולא… אני לא מתכוונת לזה תרתי משמע).
נשים רוצות קריירה, משפחה ויופי ואין לי ספק שכשנשים רוצות משהו, הן ישיגו את זה.
אבל מה? גיל 40 מתאפיין בהרבה שינויים, ואם נחזור לשאלה שלנו נראה לי שהתשובה תהייה –  תלוי את מי שואלים.
אם תשאלו אותי, אין לי שום ספק שהסקס אחרי גיל 40 הרבה הרבה יותר טוב ואם תשאלו מומחים הם יסבירו לכן שאחרי גיל 40 חיים את המיניות בצורה שונה לחלוטין מאשר לפני כן.


אחרי גיל 40 הסקס יכול להיות הרבה יותר טוב מאשר בגיל 20 כי אנחנו כבר יודעות מה אנחנו רוצות, יודעות מה מתאים לנו, מה אנחנו רוצות מקשר, מכירות ביכולות שלנו, מקבלות את עצמינו ולא מונעות אך ורק מהורמונים או יצר הכיבוש, אלא יותר ברצון להשגת אינטימיות והנאה.
עם זאת, יוצא לי לעיתים לשוחח עם נשים שמודאגות מכך שחיי המין שלהן הם לא בדיוק מה שהן ציפו לו וכשהן חושבות על סקס הן מתארות לעצמן תסריט בראש אחר לחלוטין , אך רק עכשיו מצאו זמן ופנאי להתחיל לחשוב על הנושא, עד כה היו עסוקות בגידול ילדים, ביסוס עצמן מבחינה מקצועית וכנגזרת של הקן המתרוקן התחילו לחשוב על עצמן, מה השיגו ומה הפסידו וזה כמובן כולל את חייהן בין הסדינים.

בסקירה כרונולוגית קצרה בחיי מין אנחנו יכולים לדבר על מין בגיל ה- 20 כעל גיל של “תשוקה וצניעות” זה הגיל שאנו מונעים מהרבה חשקים, תשוקות וגילויים. אך מצד שני אנו נמנעות מהרבה דברים כי אנחנו מפחדות מלהיראות נחפזות מדי, הריון או מי יודע מה (עבר כבר כל כך הרבה זמן מאז, שמי זוכר?) .

גיל ה-30 הוא הגיל של “בין תלונות וחרדות”, האם אשיג את האחד, האם אתחתן, אם אני אשכב איתו יקח אותי ברצינות, אבל אם כבר התחתנת או את חיה בזוגיות מתחילות תלונות כמו- אני עייפה, הילד לא ישן כל הלילה, מחר יש לי מצגת בעבודה ו-1001 סיבות אחרות ואם לא נשמר את הסקס הוא פשוט יהפוך לעוד מטלה ש”חייבים” לעשות.
ואז מגיעים שנות ה-40 העליזות, גיל “של שיאים נשיים”. לנשות העשור הרביעי יש את המשאבים האישיים להשיג את מבוקשן, יש להן ניסיון, הילדים גדלו ובניגוד לגברים שבגיל הזה מתחילים לפחד מהיכולות שלהם ועוברים את המשבר המוכר, הנשים מתחילות לפרוח, מבינות שהזמן שלהן הגיע.
לגיל ה-50 ומעלה אני קוראת “בין ויאגרה ותחושות חדשות” בשלב זה יש המאמינות שחיי מין הולכים ומתמעטים, אך העניין הוא רק מיתוס. זהו הגיל שניתן להתחיל לחוות דברים חדשים, להתחיל לדבר על הכל ולנסות כמה שיותר, בגיל הזה אין מעצורים, היקום מישהו ויגיד לנו מה אנחנו יכולות לעשות ומה לא? זה הזמן להפוך את הקערה על פיה ולקבוע שיאים חדשים.
אבל אם לאחר כל מה שכתבתי עוד לא השתכנעתן,
הנה עוד 4 סיבות למה סקס אחרי גיל 40 הוא הכי טוב שיש:

יש לנו פה
זה לא מה שאת חושבת… זה יותר בכיוון של אחד בפה ואחד בלב, וזה ממש לא קורה אצלנו….
אנחנו יודעות איך לומר את מה שאנו רוצות, אנחנו נותנות גם הוראות ספציפיות מה כן עושה לנו את זה ומה לא (ואם את עוד לא התחלת לדבר איתו על זה, אז אולי כדאי לך להתחיל…) חוץ מזה בגיל הזה את יכולה להיות כנה לחלוטין במהלך קיום יחסי המין, את יכולה לומר לו בלי בעיה, “אתה צוחק עלי, אני לא יכול להתכופף ככה”, או “אל תגרום לי לעשות את זה, אני כבר אכלתי יותר מדי”, ובאופן כללי את מרגישה מספיק בנוח להגיד לו את מה שאת מרגישה בחדר שינה, כמו, “באמת חייבים לעשות את זה עכשיו? בוא נשאיר את זה למחר היום אני קצת עייפה”, וכמובן יום למחרת לעשות את זה כמו שצריך, כי אנחנו כנות, אבל לא משקרות!

הכל פתוח
אחרי גיל 40 אנחנו מדברות על הכל, אין לנו בעיה לפתוח את הנושא, להתבדח, לשאול, לבדוק ולהתנסות, אנחנו יכולות להיכנס עם חברה לחנות סקס “בשביל הקטע” ולא להרגיש מובכות, כי האמת, כל הצעירים חושבים שזה “מה זה חמוד” "שנשים מבוגרות" עושות את זה אבל הם לא יודעים שאנחנו ממש נהנות ואין שום קשר לחמוד.

מה שאתה רואה זה מה שיש
הגענו לשלב בו אנחנו מבינות שאנחנו כבר לא כמו שהיינו.
אנחנו יכולות לשמר, לעשות בוטוקס, להרים כאן למתוח שם, ללכת 785 פעם בשבוע לחדר כושר. אבל מה? אנחנו כבר לא בנות 20, מה שרואים זה מה שלוקחים למיטה, אבל חביבי, יש לנו ניסיון והרבה חשק כך שתאמינו לי לא נראות כמו בנות 20 אבל (תנסה…).

אין צורך בלחשוב יותר מדי
אחרי גיל 40 אנחנו מבינות שסקס זה סקס, לא חובה לחשוב הרבה יותר מזה, אם הוא לא רוצה אותך היום, מחר או בכלל השבוע, זה לא אומר שיש לו מישהי אחרת או לא אוהב אותך יותר או כל סרט אחר שבגיל 20 את מריצה בראש. הוא פשוט עייף, אבל אני לא דואגת לך כי אני בטוחה שאת יודעת בדיוק איך להעיר אותו מתרדמת.

אז בסופו של דבר שאלת השאלות תהיה מה יותר טוב? נעורים או ניסיון?
זאת שאלה שכל בת 40-50 תדע לתת תשובה כי אל תשכחו שאנחנו כבר היינו בנות 20 אבל אתן עוד לא הגעתן לגיל שלנו ותאמינו לי שהוא מעולה.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *