בין דימון למציאות – איך להגשים פנטזיות מיניות

בין דימון למציאות – איך להגשים פנטזיות מיניות

בלילות אני שוכבת ומפנטזת על מין קבוצתי, הייתי רוצה להיות הגבינה בין שני לחמים חזקים, שריריים, שזופים וצעירים, בדמיון שלי אני הולכת צעד אחד קדימה ומוסיפה למחול החושני בחורה נוספת, את יודעת מה? … שיהיו שתיים ואז, כולנו הופכים להיות קשר אנושי מיוזע ולוהט!…
תגידי לי, נראה לך שאני יכולה להציע לבעלי להגשים לי את הפנטזיה? שאלה אותי ליאת.

לקח לי שניה לצאת מהסרט הארוטי הרך שהכניסה אותי במיומנות רבה, והבנתי שהיא באמת רוצה לשמוע את דעתי כי היא חשבה שאם אני עוסקת בעניינים של בינו לבינה ולאחר סדנאות, הרצאות וכתבות על עולם הסקס והזוגיות, ברור לחלוטין שיש לי תשובה…, האמנם?

ואני שואלת את עצמי (ואתכן…) האם תמיד כדאי להפוך כל פנטזיה למציאות?
ונזכרתי במשפט גאוני " Be Careful What You Wish For, It Might Come True" (היזהר/י במה שאת/ה מאחל/מבקש, זה עוד עלול להתגשם).

הגשמת פנטזיות מיניות תלויות אדם, זוגיות והקשר ואני מתכוונת שכל אחד, או כל זוג יודע מה הם גבולות הדמיון שהוא מסוגל לפרוץ. ברור שיש כאלה שמוכנים ללכת עם זה כמה שיותר רחוק בידיעה שזה יכול לרומם ולהעצים אותם אך מודעים לכך שזה יכול להיות מסוכן ועלול להרוס.
החשיבות בהגשמה טמונה בקשר שלכם ובהכרת הגבולות באינטימיות ביניכם ,מה אתה מוכן לעשות ,מה כדאי להשאיר בגדר פנטזיה ואיך חיי המין שלך מתנהלים.

פנטזיות מיניות הם מחשבות עתירות עוצמה שמעוררים את החושים והחשקים שלנו ואני מכירה הרבה אנשים שאומרים שאת הפנטזיות כדאי להשאיר בראש ולאו דווקא להגשים אותם ואני שוב שואלת… האמנם?.

בואו נתחיל בהשערות, נניח שמחשבות על קשירות, הפלקות וסקס קצת יותר נוקשה וסוער עושים לך את זה. בפנטזיה שלך את מגיעה לקצה, אין לך אפשרות להתנגד, את הופכת לשפחה כנועה רטובה וחמה עד שאת מגיעה לשיא של תשוקה ולאורגזמה עוצמתית , ואז את פוקחת עיניים, חוזרת למציאות שלך, למיטה ולבעל (או אישה, כבר אמרתי שאני לא שופטת) ואת אומרת וואוו אולי שווה לנסות? אך פתאום את נזכרת שב"חיים האמיתיים" שלך אם בעלך יגיד לך מה לעשות זה ידליק לך פיוז מי פה ועד טימבוקטו והוא יצטער על הרגע שבכלל אמר או "ציווה" עליך לעשות משהו. כי החלק הטוב והמשובח של פנטזיה מינית היא שיש לך שליטה מלאה במה שקורה בהם ועד כמה רחוק תגיעי. אבל הכי חשוב בפנטזיה זה שאת מרגישה בטוחה, כי הכל בראש, זה לא באמת קורה.

את יודעת מה? נלך איתך על השערה נוספת אבל הפעם פנטזיה מהחצי השני שלך, אתם באמצע סקס לוהט והוא מתחיל ללחוש לך עד כמה היה מרגש אותו לראות אותך עם עוד מישהו או מישהי או בכלל להוסיף צלע שלישית למערכת.
ולמה הוא בכלל העלה את הנושא? כי לפני כמה ימים דיברת איתו ארוכות על כך שאתם צריכים לגוון, ללכת עם הפנטזיות שלכם עד הסוף, שחשוב להצית את הדמיון כדי שהתשוקה לא תלך ותדעך וכשהוא נענה לאתגר את נעלבת מעומק נשמתך כי מה שאת התכוונת זה שילך עם הראש שלך ולא עם הראש שלו, כי מה קרה מאמי? אני לא מספיקה לך? אני לא מספיק טובה?

צריך תמיד לזכור שכדי להגשים פנטזיה מינית, כל הנוגעים בדבר צריכים להסכים ולהיות בטוחים שאכן רוצים לצעוד בדרך הדמיון, שהם מוכנים להוציא לפועל את מה שהיה נעול להם בראש.

ולאחר כל הפתיח הזה, מה שעניתי לליאת (זוכרות? מהפנטזיה בהתחלה..) שאני חושבת שכדי לתת לה תשובה אולי כדאי להיצמד לכמה כללים לגבי פנטזיות:

5 כללי זהב על מתי שווה לנסות:

  •  אם זה לא מזיק הן גופנית או רגשית לך אישית ולא מזיק לבני הזוג או לכל אחד שמעורב אז תנסו בכיף.
  • אם זה מתאים לאורח החיים שלך, לאמונות שלך, כלומר את מקבלת את הפנטזיה בלי בעיה וזה לא נוגד את העקרונות שלך.
  • אם יש ביניכם קשר איתן, ויש תקשורת טובה , אמון ואתם בטוחים שאתם יכולים לשתף את הרצונות שלכם, ללא פחד מדחייה או קנאה.
  •  אם אתם מוכנים להגשמה הדדית! שוויון מוחלט לפני הכל, פעם את הפנטזיות שלך, ופעם את הפנטזיות שלו
  •  ואחרון חביב… תמיד תנהלו משא ומתן, זאת אומרת, אם יש חלק בפנטזיה שלא מתאים לכם,
    אל תטילי וטו, תשנו אותה.

כולנו יכולים ליצור פנטזיות , הן כיחידים או בזוגיות, ליצירת פנטזיות ניתן להיעזר בספרות ארוטית, סרטים (לא רק פורנו, יש הרבה סרטים מצוינים עם סצנות ארוטיות מטריפות חושים), יש אין ספור רעיונות ליצירת הפנטזיה האולטימטיבית שלנו, אפשר בשיחה עם חברים או מחשבה על יחסי מין בפומבי עם סיפור רקע מגרה ומעורר.
בים, בבריכה, במטוס, בשלישיה, במפגשים רבי משתתפים, במועדון, במעלית בתא הלבשה הם פנטזיות מאוד נפוצות גם אצל נשים וגם אצל גברים אבל יש כמה מובילות השייכות להן ולהם במיוחד:

הפנטזיות שלנו – לילה סוער עם 2 גברברים, לחוות אהבת אישה, לקיים יחסים במשרד (במקום העבודה בכלל), סקס במטוס, סטוץ עם חבר (זה שתמיד הסתקרנת עליו), משחקי שליטה בעיקר ששולטים בנו, למרות הדעה הרווחת שנשים רוצות להיות שולטות.


הפנטזיות שלהם –
שלישיה, מופע סטריפטיז פרטי, סקס אנלי, לראות את בת הזוג לבושה בהלבשה תחתונה סקסית עד קינקית, לילה עם כוכבת פורנו

בסופו של דבר, כשתרצו להגשים פנטזיות ולנסות דברים חדשים, המפתח ממשיך להיות תקשורת ואמון כי אין נוסחאות קסם, אהבה עצמית, הבנה והכרת הגבולות שלכם ביחד ולחוד.

חשוב להפנים שהמתנה הארוטית הטובה ביותר שאתם יכולים להעניק לשותף שלכם זה להמשיך ולהצית את הפנטזיות שלו ולתת דרור לדמיון ולשיגעונות בלי לחץ ללא מורא או פחד. והעיקר תיהנו!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *