אמת או בדיה?

אמת או בדיה?

5 המיתוסים הנפוצים על נשים וסקס

"אני אומרת לך, אם הגבר נמוך בטוח יש לו איבר גדול, איך לא שמעת על זה?”.
תגידו לי, כמה פעמים שמעתם “אמיתות” מהסוג הזה? כמה פעמים סיפרו לכן עובדות לגבי סקס שבסוף התבררו כמופרכות?
לכן חשבתי שיהיה נחמד לדבר היום על “מיתוסים”, אמונות על סקס ונשים שאין להם שום בסיס מדעי. אגדות שהם לא יותר משגיאות ובורות שקשה לעכל שבמאה ה-21 ממשיכים להאמין בהם כמו שהאמינו בשנות ה-50 ו-60.

כמעט כל יום אני נתקלת באמרות שלא מפסיקות להדהים אותי מנשים וגברים בוגרים ופעילים מינית ששואלים אותי שאלות או קובעים עובדות כל כך מגוחכות שאני לא בטוחה אם בא לי לחבק אותם חזק עד שיעבור להם או לצחוק עליהם, אבל אמא שלי לימדה אותי שאם אין לי משהו נעים לומר עדיף שלא אגיד כלום .

כך שתשכחו מכל מה שסיפרו לך על מין עד עכשיו ובואו ננפץ את חמשת המיתוסים הנפוצים ביותר אחד ולתמיד כי נראה לי שהגיע הזמן.

 

מיתוס 1 – גברים אוהבים סקס יותר מנשים
הרשו לי לגחך קלות… רוב הנשים שאני מכירה אוהבות ונהנות מסקס במיוחד אם הפרטנר יודע את העבודה. אפילו אני אסתכן ואומר שככל שהשנים עוברות והאישה מתבגרת הצורך בסקס גובר והתיאבון המיני נפתח והדבר המדהים ביותר זה שאם היא לא תמצא פרטנר מתאים, קצת עבודת כפיים לא הזיקה לאף אחד.

מיתוס 2 – נשים לא מדברות ולא חושבות על סקס
רבותיי, נשים מדברות על הכל, זה כמובן כולל את נושא הסקס. אני אפילו מוכנה להעז ולומר שנשים מדברות יותר מגברים על הנושא, ההבדל הגדול בדיבורים על מין הוא בדרך כלל שנשים לא מדברות על ההישגים שלהן כעל גביעים וניצחונות כמו בכדורגל אלא יותר על תחושות, חולקות פחדים, ספקות, ודאויות ואי ודאויות. אמנם השיחה היא שונה משיחת גברים אבל יש ועוד איך יש שיחות לוהטות, ולגבי לחשוב על סקס, תסתכלו במגירות שלהן, בספריות שלהן, כמה ספרים רומנטיים אתם רואים? תאמינו לי שהן חושבות ומפנטזות על מין לא פחות מכם.

מיתוס 3 – נשים צריכות פחות סקס מגברים
אני באמת לא יודעת באיזה עולם חיים האנשים האלה שעוד מאמינים בזה, אבל בעידן של היום בו נשים חברות טובות של גריי ודומיהם וכשהמיניות פתוחה כל כך, ברור שהעניין נובע מרצון וצורך בהגשמת מיניות ברמת הפנטזיה כמו בצורך בלחוות מיניות באופן תדיר, לגברים אין מונופול של חשק או צורך, הדבר תלוי וטמון בכל אחד בלי קשר למגדר.

מיתוס 4 – נשים לא יכולה להפריד בין סקס לאהבה.
מצטערת אם אני אהרוס כאן איזה אגו גברי אבל הביטוי הזה היא בדיה של ממש. זה נכון שכולם, גברים כנשים כאחד יסכימו שאם יש סקס עם בן אדם אהוב זה הרבה יותר ממלא, כיף, מהנה מרגש או כל דבר מושי אחר וכתכנית לטווח ארוך זה הרבה יותר משתלם, אך נשים רבות יכולות בקלי קלות להפריד בין סקס ואהבה. לא כולן מחפשות את האביר על הסוס הלבן או את סיפור האגדות כשחיו באושר עד עצם היום הזה. אז תירגעו חברה, זה שהיא רוצה אותך, זה לא אומר שהיא כבר הזמינה אולם.

מיתוס 5 – החשק יורד כשגיל המעבר מתקרב
חכו שניה… פשוט הייתי צריכה להפסיק לצחוק….  כי אין משהו יותר רחוק מהאמת מאשר המיתוס הזה.
נכון שבגיל המעבר יש בעיות כמו יובש בנרתיק, בריחת שתן, ולפעמים לפעמים הרצון קצת יורד אך כל הבעיות שזוממות נגד המיניות והחשק בגיל המעבר לא יכולות להרוג את התשוקה של האישה, אנחנו נילחם בשיניים כדי להמשיך להרגיש סקסיות, נאהבות ולתת לגוף שלנו את כל מה שהוא צריך, ואני לא מדברת רק על תזונה נכונה, שינה וספורט, אני מדברת על סקס טוב עד יומנו האחרון. מה? לא מגיע לנו?
יש אפילו מחקרים שמצביעים על כך שחיי מין לא רק נשמרו, אפילו השתפרו בשלב הזה של החיים.

אגב, כל המיתוסים שמופיעים ברשימה הופרכו במחקרים רבים שנעשו על מיניות ונשים, כך שאמנם אני מספרת מהצד שלי אך באמת יש להם בסיס מדעי.

העיקר, תחשבו, תחלמו, תפנטזו ותיהנו כמה שיותר, סקס זה טוב לבריאות, אז למה שנהייה חולות?

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *