שנה חדשה, תשוקה חדשה

שנה חדשה, תשוקה חדשה

השנה קחו החלטה!… אתם יודעים מה? קחו בכלל החלטה לעשור החדש!. 
תערכו בדיקה מעמיקה עם ותראו מה לא עובד בחיי הזוגיות שלכם , תבדקו מה תקוע, מה טעון שיפור ומה לא מסתדר. 

האמת, כדאי תמיד להקשיב לקול הפנימי בתוככם כי לקול הזה יש פרספקטיבה משלו והוא מודע לכל החסכים שלכם ויודע בדיוק… אבל… בדיוק מה אתם צריכים.


הרעיון להציע לכם לערוך חשבון עצמי הגיע אלי משיחה עם ענת.
ענת סיפרה לי שהיא נשואה כבר 10 שנים ושחיי המין שלהם הפך להיות, איך לומר בעדינות?… משעמם !.

היחסים המיניים שלהם הפכו להיות כל כך צפויים וחד גוניים שכל פעם שהיו עושים סקס ענת הייתה מחשבת בראש כמה פעמים היא ובעלה עשו את אותו הדבר, את אותה התנוחה ובאותה צורה, היא גם חישבה שאם בממוצע הם עושים סקס פעמיים בשבוע זה בערך 100 פעמים בשנה או איזה 1000 פעם ב-10 שנות נישואין.

ואז הבינה משהו…
מי חושב ככה באמצע סקס???

כאן נדלקה לי הנורה, אם מישהי הגיעה למצב שהיא חושבת שלתקרה שלה נדרש שיפוץ או צביעה או מחשבת בראשה נוסחאות מתמטיות מסובכות באמצע סקס, משהו חייב להשתנות!

במקום להיות מוטרדות על מה להכין לילדים לצהריים או כמה כביסות או… טוב ברור לא?

תכניסו לחייכם תשוקה מחודשת, הזדמנות נהדרת להתחיל את שנת 2020 עם החלטות חדשות, למשל, השנה אנחנו מתפרעים, נהנים, עושים דברים שלא עשינו אף פעם, כן כן את מה שהוא מבקש ותמיד סירבת, או משהו שביקשת ובתשובה קיבלת, “ניראה לך?”
ההחלטה החדשה תהייה, לא מקבלים “לא” בתור תשובה!
מצידך תראי לו שאת הולכת לעבור שינוי, שתהפכי מאמא של… לאישה הסקסית ומלאת תשוקה שתמיד היית ושכחת, ואתה? תתחיל להיות קשוב, יוזם, חוקר ונוכח.

ואל תספרי לי סיפורים כמו "אני לא נראית כמו פעם" כי את נהדרת בדיוק כמו שאת, להרגשה של להיות סקסית צריך רק לקבל את עצמינו כמו שאנחנו, להסתכל במראה ולראות רק יופי בלי הפגמים.
והאמת? מי יגיד לך שאת לא צודקת? המראה?
חוץ מזה, את יודעת מה? עד כמה שידוע לי כשעוברים שינויים כאלה הבעלים/ חברים/ פרטנרים מצטרפים לשינוי בשמחה ובששון ומקבלים את כל מה שתציגו לו.

ועכשיו תספרו לי, כמה פעמים ישבתם להכין את רשימת המשאלות לשנה החדשה?
תיהייה כנים, נכון שכל שנה אתם אומרים, השנה ממש ממש אצמד לרשימה? אבל כמה פעמים ממשתם? כמה פעמים יישמתם אותה? ואז חשבתם, טוב נו…, לא נורא נכין רשימת משאלות חדשה ביום ההולדת או הנה אוטוטו מתחילים עשור חדש ו… , אבל החודשים עוברים והבנתם שמה שרשום כבר לא יקרה והחלטתם שוב, זהו מכינים רשימה חדשה או מקסימום נכין לאחר החגים (באמת?????).

אהההה…ואם כבר רשמתם את רשימתכם המהוללת, כמה פעמים רשמתם שם את אותם נושאים? תנו לי לנחש… להוריד 5 קילו (או 10, או 20, או 3, המספר לא משחק כאן תפקיד בכלל), לעשות יותר ספורט, להפסיק לעשן, לבקר יותר את ההורים (תעשו את זה כמה שיותר!) , לנסוע ל…, טוב … את אותם משאלות לב שוב ושוב, שנה אחרי שנה אותו הסיפור ואני אפילו מוכנה להתערב שיש כמה נועזים ביניכן שכתבו "חיי מין פעילים יותר או להגיד לחצי השני כן לעיתים קרובות יותר".

אבל כמה מכם החלטתם לרשום : לנסות כל חודש משהו חדש באמנות הסדינים בלי פחד, בלי בושה בלי….. אני??? מה פתאום!!?
וכמה מכם טרחתם, רשמתם ואכן יישמתם? אז בא לכם לקבל כמה רעיונות לרשימה קצת יותר שובבה מהנה ומעניינת מכל רשימה אחרת?.
שנצלול למים עמוקים ונחפש שינוי?

תמצאו לזה זמן
הבעיה עם חיי היום יום היא שתמיד נכנסת לנו באמצע סקס לא?, אין מה לעשות, שיגרה היא "שגרתית מדי"..
אני יודעת שזה לא נשמע רומנטי לתכנן או להכניס ללו"ז "לעשות יותר" אבל אולי כדאי?, החיים הם מה שאתם עושים מהם, פרגנו לעצמכם לרשום ולהזכיר לכם שהזוגיות שלכם שווה את זה ואתם רוצים ליהנות יותר ולא לתת לחיים לקרות, קחו את המושכות לחיי המין , קחו בייבי סיטר מדי פעם, כבו את הנייד ואת הטלוויזיה, תתקשרו ותודיעו לו/לה להתכונן כי היום מצפה לכם פינוק וככה תחוו מפגשים מהנים, מתוכננים אבל לגמרי מפתיעים.

 תגידו כן לצעצועים
ברור לכם שאני לא מתכוונת לבית הברביות שרצית מגיל 8 אלא למשחקים האלה שיכולות לעשות לנו ממש נעים. תזכרו שלכל אחד יש את הגדג'טים שהוא אוהב, בן זוגך ישחק עם האפליקציה בנייד החדש שלו (שתהיה מחוברת לאיזה צעצוע רוטט אצלך כמובן..), ואת תשחקי עם הארנבון המתוק שלך, ייתכן שבהתחלה יהיה לכם מוזר אבל תכניסו אותם לאט לאט למיטה ותגלו שהם יכולים להיות מאוד משעשעים ונעימים. תשתמשו בהם ביחד כמשחק מקדים או לבד לגילוי עצמי כמסיבה פרטית ואישית.

 
עוד פעם ככה?
לרשום בגדול, לצאת מהשגרה! , תאמיני לי שזה יעשה את כל ההבדל בייחוד כשמדובר על להעלות את מד החשק. תהייו הרפתקנים ותנסו תנוחה אחת חדשה כל חודש ואם אין רעיונות, מציעה לקנות את ספר הקמה סוטרא, הוא מעניין ומצחיק גם יחד.
למה מצחיק? קנו אותו ותנסו כמה מהתנוחות שמה ואז נדבר שוב.
תחשבו על איזה מאגר אדיר יהיה לכם בסוף ולכו תדעו, אולי בין כל התנוחות החדשות תמצאו את התנוחה המועדפת העתידית שלכם.

אבל… ממש רוצה לנסות אתזה..
.
עכשיו הזמן להוסיף לרשימה את מה שחשקתם, המשאלה ההיא, הפנטזיה המטורפת שמסתובבת לכם בראש ולא העזתם לדבר עליה, זאת שבוערת לכם בפנים בפנים אבל פחדת ם לשתף.
אל תפחדו! צרו מרחב בטוח ופתוח ופשוט תדברו על זה, יש לי הרגשה שכשתתחילו לדבר כבר יתחיל להיות שמח ומד החום ירקיע שחקים.
ועכשיו כמה עצות בשבילך…

תתפעלי מעצמך (גם אתה יכול…)

השנה את כותבת בגדול ברשימה שלך להיות חיובית בנוגע לגופך, פעם הבא שאת מול המראה, את מסתכלת על עצמך בעיניים ואומרת: את נראית מעולה! איזה מזל שאני קיימת!.
תעשי סקירה מלמעלה ועד למטה ותמצאי את כל האזורים שאת ממש אוהבת במקום להתמקד ואלה שלא, ואנא ממך אל תגידי לעצמך שכלום לא יפה, כי לא תשכנעי אותי שאת פחות ממדהימה!
במקום להגיד ממחר דיאטה, תתחילי להגיד לעצמך, מהיום אני חולה על עצמי!

דברי ברור, הוא לא קורא מחשבות
אם הוא לא מסוגל להבין רמז שאנו רוצים שיזרוק את הזבל, איך את מצפה שיבין מה באמת היית רוצה שיעשה לך? אם לא תגידי לו מה את אוהבת, איך הוא ידע?
חשוב להבין שכדי שיהיו לך חיי מין פוריים, מעניינים ומספקים, תקשורת היא המפתח, ככל שתסבירו אחד לשני מה טוב לכם ומה לא , ההנאה לא תאחר להגיע, שיחה אחת מלב אל לב על העדפותיך, מחשבותיך, פנטזיותיך או כל …"תיך" אחר  יכולים לשנות את הכל, תרשמי, תיישמי ותנסי.אל תזייפי
תזכרי שכשאת מזייפת אורגזמה את עושה לעצמך גול עצמי ואת לא רק פוגעת בך אלא גם בבן זוגך כי אם הוא לא יודע מה לא עובד, איך יוכל לתקן? תזכרי ששקר לבן מדי פעם לא נורא, אבל לשקר/לזייף? תרשמי בגדול, ממש לא.

אז, כמו שאמרתי בהתחלה קחו החלטה לשנה החדשה וחדשו את התשוקה שלכם, תבחרו לאהוב בצורה אינטנסיבית, תבחרו לא לקבל את הקיים כהלכה למעשה, הכל ניתן לשנות, להחליף, לחוות, כל מה שדרוש זה טיפה כח וקורטוב של אומץ.

הסוד לחיי מין מלאים ומספקים טמון בכם. דברו, שתפו את הפנטזיות הכי כמוסות שלכם, תיישמו אותם, תוסיפו אביזרים, סמסו אחת לשני אבל תעשו את הכל לאט לאט, כל פעם משהו חדש ומדי פעם תחזרו לישן ולידוע כי אמנם לפעמים קצת משעמם או מוכר אבל, מי אמר שזה רע?
ובנימה אישית,

מאחלת לכם שבשנה החדשה תחיו חיים מלאי תשוקה ותשוקה מלאת חיים.
שנת 2020 מעולה ומבורכת!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *