סדנאות – תבלינים בין הסדינים

סדנאות – תבלינים בין הסדינים

כשחולפות השנים, מגיעים ילדים, עסוקים בפרנסה ובכלל השגרה מתחילה להיכנס עמוק לתוך מערכת היחסים שלנו, הסקס הופך להיות עוד מטלה, והאמת, שזה קורה להרבה זוגות אחרי כמה שנות נישואין.
מטרת הסדנאות היא להביא את עולם הפנטזיות וקצת קינקיות והומור לזוגיות, ליצור תחושת הרפתקנות והתחדשות ולנסות להביא לחדר המיטות תבלינים וטעמים חדשים , דברים כמו משחקי שליטה, משחקי תפקידים , שימוש באביזרים שיכולים לפלפל את היחסים והבנה שגברים ונשים חושבים שונה, וכשאנחנו מבינים איפה הפערים, קל לנו יותר לצלוח אותם.

הסדנאות שלי:

 שליטה חושנית– סדנה על שליטה ואיבוד שליטה, על פלפול מערכות היחסים דרך משחקי חושים ותחושות ותיבול חיי הזוגיות דרך העולם הייחודי של BDSM
כשאנשים שומעים את המונח 'סאדו-מאזו', מיד נרתעים, אבל אני רוצה להביא את העולם הזה לאנשים רוצה ללמד את האנשים שבתוך המונחים האלה מסתתרת קשת רחבה של פעילויות שאינם קשורים לכאב אלא לריגוש, להבין שכשאנחנו מדברים על חדר המיטות הכל אפשרי, הכל מותר, זה בינינו לבין עצמנו, בתקשורת מלאה והבנה שאפשר וכדאי לנסות דברים שונים כדי להמשיך להצית את מה ש"אולי" הלך לאיבוד או נשכח.

50 גוונים של צבע – מבט הומוריסטי על ההבדלים בינו לבינה ואיך ניתן לגשר על הפערים, דרך משחקים, חושניות והבנה ששונה זה דווקא נהדר.
כמה פעמים העמדת את שקית הזבל ליד הדלת? כמה פעמים הוא עבר לידה ולא התייחס? כמה פעמים כעסת עליו על זה? אבל הכי חשוב… כמה פעמים זה קרה שוב?
אם לא תגידי לו… הוא לא יבין…
אם תענה לה על מה שהיא שואלת… זה יכניס אותך לצרות….
יש פערים גדולים מאוד בין גברים ונשים, אבל אם נלמד לצלוח אותם בהומור, אהבה והבנה, נוכל ליצור שינוי גדול במערכת היחסים שלנו.

קהל יעד: הסדנאות מתאימות לנשים, גברים, זוגות , קהל מעורב ובכלל לכל מי שרוצה לגעת במשהו קצת שונה.
משך הסדנה: שעה וחצי (וזמן בסוף לשאלות וחוויות..)

ליצירת קשר והזמנות: 054-7833765

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *