מטריפות או טורפות? על נשים מבוגרות וגברים צעירים

מטריפות או טורפות? על נשים מבוגרות וגברים צעירים

יש אגדה אורבנית ש"לאהבה אין גיל" ואני טוענת שהאגדה הזאת אינה לגמרי נכונה.
ואל תתחילו עכשיו לצעוק, או להתקומם ותנו לי להמשיך להסביר למה אני חושבת כך, לאחר מכן תכעסו או תסכימו איתי אבל…רגע תנו לי להמשיך, סבלנות…

לדעתי בחברה בעידן הפוסטמודרני יש מוסר כפול לגבי אהבה וזוגיות עם פערי גיל, כי אם ניקח לדוגמא גברים מבוגרים שיוצאים עם נשים צעירות אנחנו ניתקל פה ושם עם איזה הרמת גבה מרומזת בלבד, כי אנשים יחשבו שכנראה יש לו כסף או כל שטות אחרת העולה במוחות מעוותים שלא יכולים לחשוב שאולי (לא בטוח) ניצת שם איזה ניצוץ של אהבה אמיתית וייתכן שהחיבור הזה בא למלא איזה מקום או חלל בלב שהיה בו צורך, וגם עם כל הסקפטיות והשיפוטיות עוד ישמעו דברי קבלה לגבי הקשר ואפילו ישמעו קולות הידד ועידוד על הגבר בנוסח "וואלה, שיחק אותה, כל הכבוד לו", אבל (והנה האבל הגדול) כשמדברים על נשים מבוגרות וגברים צעירים… שלא נדע מצרות, רחמנא לצלן, איך הן מסוגלות? איך הן לא מתביישות?
ואני שואלת, באמת? לא נראה לכם שיש כאן מוסר כפול? אין פה שיפוטיות עם סטנדרטים לא שוויוניים? ועוד יותר גרוע כדי להכות על חטא, קוראים להן קוגריות או פנטרות כי הן "צדות" גברים צעירים, יש אמרה נוראית יותר מזאת? עוד אומרים עליהן שהן "מנצלות" בחורים צעירים ועוד פניני חוכמה כמו פאתטיות או נאחזות בנעורים או אחד מדברי ההבל הגדולים ביותר ששמעתי: שיחפשו מישהו בגיל שלהן! האמנם? כי אם נחזור למה שכתבתי בהתחלה, ע"פ האגדה, "לאהבה אין גיל" לא?.

אבל בואו ותתנו לי לספר לכם כמה דברים שלמדתי לאחרונה, לאחר שיחות לתוך הלילה עם נשים שהחליטו שלהיות "קוגרית" ושהן לא מרגישות שזו מילה גסה, אלה נשים שלא מתייחסות לגיל , נשים שלא מייחסות חשיבות לצרות האופקים של הסביבה , נשים שחושבות שהפרש הגילאים הוא יתרון שהופך את העניין למסעיר, נשים שלא מבינות על מה המהומה כי לטענתן לאף אחד אין זכות להחליט מה הכי טוב בשבילן.

ואני מציעה שבמקום שניפול לאיזה סטריאוטיפ ודעות קדומות אולי נסרוק וניזכר בקצת היסטוריה כי עוד מהזמן של הסרט "הבוגר" אי שם בשנות ה-70 עם מיסיס רובינסון המפתה, דרך סמנטה מ"סקס והעיר הגדולה" , אמא של סטיפלר ב"אמריקן פאי" , וגם שחקניות לוהטות כמו ג'ניפר לופז, דמי מור, סוזאן סרנדון, מדונה ועוד רבות וטובות מצאו את המפתח שלהן לאהבה (בעיקר אהבה עצמית וכבוד לרגשות האישיים) אז איך זה שהחברה עוד ממשיכה לדבר בגנות על התופעה (בסדר, לא כולם, אבל תסכימו איתי שחלק נכבד..)
ואני דווקא שואלת שאלה אחרת: אולי הם גילו משהו טוב גם אם לנו לא ברור?.

אז תתנו לי לחלוק אתכם כמה דברים שגיליתי לגבי נשים מבוגרות וגברים צעירים :

טוב לי טוב לך
יתרון כפול זה שם המשחק, כי שני הצדדים יוצאים נשכרים. נשים מרגישות את רוח הנעורים, יש להם פרטנר אנרגטי יותר, פחות מטענים אישיים (בעיקר אם הם רווקים) כשהחשיבה השונה והקלילה היא זאת שמהווה מוקד משיכה חזק לנשים שסך הכל רוצות ליהנות. מצד הגברים הצעירים, הם מבינים שמה שרואים זה מה שיש זה מה שמקבלים, נשים מבוגרות יותר לא משחקות משחקים ויש גם את עניין הניסיון שהם אוהבים להזכיר, או כמו ששמעתי מאחד החבר'ה, הן יודעות ועושות דברים שבנות צעירות לא מוכנות.


מאמי אישוס? ממש לא!
טוב, ייתכן שאולי יש קומץ בודד של בחורים צעירים שמחפשים איזה דמות אם, אבל רוב הגברברים מחפשים את הניסיון, בלי סיבוכים, בלי תכנונים, מישהי עם רגליים על הקרקע שיודעת בדיוק מה היא רוצה מהקשר ואיך להשיג את זה. מישהי שהשעון הביולוגי לא מתקתק וממהרת לשבת ולדבר על "יחסינו לאן?".

 

מה שהתחלת ללמוד, היא כבר הספיקה לשכוח
יש להן יותר ניסיון, הן יודעות איך להתמודד עם בעיות הקשורות במערכות יחסים, חלק גדול מהם עברו גירושין, מתמודדות עם ילדים גדולים, עברו כמה עבודות כך שבעיות וקשרים היו להן כבר בשפע ולכן יש להן ציפיות מציאותיות יותר מהקשר . נשים מבוגרות לוקחות את המשברים הזוגיים ברוגע ובשלווה יותר (בעיקר אחרי הסירים שהתעופפו בגירושין הראשונים, או השניים…) כי הן יודעות מלכתחילה למה הן נכנסו.

חיה בין הסדינים
לנשים מבוגרות יש הרבה יותר ניסיון בסקס, ושכל הבנות הצעירות יפסיקו לצקצק לי באוזן, כי לא משנה כמה אתן חושבות שאתן יודעות, יש לנשים מבוגרות פור של 20 שנה עליכן, ואם אתן עוד חושבות שבצעירותן הנשים שיחקו מונופול בפגישות, אז יש לכן טעות חמורה!
נשים מבוגרות למדו הרבה טריקים במהלך השנים, מרגישות הרבה יותר שלמות בגוף שלהן, לא מפחדות לנסות צעצועים חדשים ומביאות איתן מטען עצום של ידע.
ואגב… את מה שאת חושבת שזה איככססס, היא מוכנה לעשות בכיף, כי אין דבר שהיא לא מוכנה לנסות ולהתנסות.


זורם לו בלי דרמה (קווין)
נשים מבוגרות פחות דרמטיות, הן כבר לא סובלות מלב שבור של אהבה ראשונה, או קשה לה כי הוא עוד לא אמר לה אני אוהב אותך, או יוצרות ארמונות באוויר ועושות מכל עניין פיל כי האמת שהן כבר לא בגיל להתעסק בקטנות, הן זורמות יותר ולא מגיבות בצורה לא בוגרת על כל מילה, מבט או תנועה שהם עושים, כי חוסר בגרות באישה מבוגרת, ממש לא סקסי, ואני לא מדברת על קלילות או רוח שטות אלא על חוסר בגרות רגשית.


יש בהן משהו…
נשים מבוגרות הן אסרטיביות, הן לא ביישניות והן יודעות בדיוק למה הן נכנסות, הן לא ישחקו את המשחק של "הקשה להשגה", הן יהיו ישירות ויגידו לך מה הן רוצות ואיך יעשו לך את זה וכמובן שנשים מבוגרות הן עצמאיות יותר, לא צריכות שהגבר ילווה אותן לכל מקום כדי להרגיש שלמות, נהפוך הוא, יש זמן לאהבה, ויש זמן לחברות, משפחה, תרבות, יציאה וכו', כשבדרך כלל כל העולמות האלה חיים במקביל ולא ממש נפגשים.

לא כל כך יפה ולא בת 16 אבל….
נשים מבוגרות מרגישות צעירות יותר כשהן במערכת יחסים עם גברים צעירים, כי העניין הוא לא איך הן נראות אלא איך ההרגשה שלהן, ותודו שאישה שהצליחה לכבוש את לב הגברבר הצעיר מרגישה מיליון דולר.
קשר עם גבר צעיר מחזיר לה את עצמה של אז, את הרגשת הנעורים אבל טבול בניסיון של היום ועם כל הקבלה העצמית שרק אישה שעברה כמה דברים בחיים יכולה להרגיש.

בסופו של דבר אני חושבת שאין אפשרות לדבר על יחסים נכונים או לא נכונים או האם היחסים אפשריים או בלתי אפשריים, לא דיברתי כאן על כל הזוגות שצלחו את גשר הגיל והצליחו להקים בית מלא אהבה והשראה כי אכן מבחינתם "לאהבה אין גיל" אלא אני מדברת על הנשים שהבינו שפער גילאים הוא בראש וראשונה ענייו של השקפה, שלא משנה כמה יהיו דעות קדומות או דעות חלוקות, הם הבינו (הנשים והגברים) שאף אחד לא צריך להחליט מה טוב להם כרגע, עם דגש על העכשיו, כי חיים רק פעם אחד, ואין זמן כמו ההווה כדי להחליט שאתה חי, אז מוטב שתיהנו!!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *