מה בתפריט היום? סקס גורמה

מה בתפריט היום? סקס גורמה

זה היה ביום שלישי, יום מטורף בעבודה, הרבה מה לעשות, מה לקדם וכל כך מעט זמן.
לא היה לי זמן לאכול צהריים (האמת שאפילו לשירותים לא הספקתי להגיע..).

פתאום רעשים מוזרים בקעו מהבטן שלי, השעה היתה 17:50 כשהסתכלתי בשעון, חשבתי שאין לי ברירה וחייבת לקנות לעצמי משהו קטן לאכול עד שאסיים את יום העבודה הקדחתני הזה, קניתי לחמנייה קטנה עם קצת חומוס וחשבתי, טוב לפחות לא אהיה רעבה עד שאחזור הביתה.

כמה ימים לאחר מכן אני יושבת לי בבית בנחת על סטייק מטורף ועסיסי (מתנצלת מראש בפני כל הצמחונים/טבעונים) , ככה לאט לאט התענגתי לי על כל ביס וביס, כשפתאום חשבתי לעצמי יש לזה טעם של עונג.

אתם מבינים עכשיו לאן אני חותרת? התחלתם לקלוט על מה כל הפתיח הקולינרי הזה? באותו רגע קלטי שבזיונים קורא אותו הדבר, יש כאלה שהם תענוג מתמשך ומטריף חושים ואחרים מספקים לנו צורך פיסיולוגי פשוט, ושלא תבינו אותי לא נכון, זה לא שיש משהו פסול בלחמנייה עם שוקו (או עם חומוס/פסטרמה או… מלאו את החסר..) אבל אמנם כיף "לעשות סקס" אבל הרבה יותר מספק מעצים וממלא (תרתי משמע) "להתענג על סקס" בדיוק כמו על סטייק טוב או על כוס יין או על פרוסת העוגה האחרונה…

ואם בגורמה עסקינן, תחשבו שנייה, כשאתם הולכים למסעדה יוקרתית וטועמים איזה מאכל ששמעתם עליו המלצות מפה עד טימבוקטו בערך, אתם לא ממש טועמים את המנה הזאת סתם בגלל רעב אלא אתם משתמשים בכל החושים שלכם כדי להתענג על כל ביס וזה הרבה מעבר ל"לאכול את המנה". ואם נחזור לנושא שלשמו התכנסנו כאן זה לא אומר שכל פעם שתתחילי פעילות מענגת בין הסדינים צריכים לעוף שם זיקוקי דינור או לבצע את כל הקמה סוטרה לשיפור הביצועים אלא המפתח ליחסים מוצלחים ומהנים הוא לתת למיניות שלך את החשיבות הראויה ולא להיות מוגבל ל"תכניס ותוציא" , או פמפום של זבנג וגמרנו אלא להלהיב ולגרות את המוח שלנו כי הוא המרכיב העיקרי בתבשיל האהבה .

בלי לדעת ובלי להתכוון הבנתי שאני אנינת טעם בכל הקשור למין ומאוד חופשיה בסגנון החשיבה שלי בכל הנוגע למיניות, כל מושגי העונג התשוקה והארוטיקה היו ברורים לי לגמרי ולצערי הרב לא פעם קיבלתי ציקצוקי שיניים, הרמות גבה ושאר סממנים שניסו להגיד לי יא-ברוך איך את מדברת או איך את מעיזה לפתוח את הנושא בכזאת קלות ונונשלנטיות. כי בואו נודה על האמת, לא משנה כמה נתקדם בעולמינו, כמה גדג'טים יהיו לכל אחד בבית , או כמה נאורים תחשבו שאתם, תמיד תהייה להקת מתחסדים שישפטו אותי ואת כל אנינות הסקס והמחשבה החופשית כי טרם הבינו שיצירתיות וטעם גורמה באמנות הסדינים הן מנת משקל של בני האדם שלא מגבילים את היחסים שלהם למטרת פרו ורבו בלבד.

לעשות הסבה בין סקס "פאסט פוד" לסקס "גורמה" ולהפוך את עשיית האהבה לדבר נשגב הוא משימה שאמורה להתבצע עם בן זוג (קבוע או לא) שיש בו פוטנציאל דמיון ויצירתיות של "שף" בין הסדינים ובדיוק כמו בענייני אוכל חייבים לקחת בחשבון את איכות החומרים, צורת ההכנה, ללמוד מהי הכמות הנכונה של תיבול פיקנטי , לכבד את זמני ההרתחה שבמקרה שלנו בנות יקרות וכפי שאתן יודעות הוא מורכב יותר ומשתנה מאחת לשניה, כמובן שאסור לשכוח שלצילחות (בדיוק כמו שלמדנו במאסטר שף) כלומר הצגת המנה חשובה ביותר ולאחר מכן ניתן להתחיל וליהנות מטעימות.

כל השלבים האלה הם קריטיים כי בסקס גורמה המטרה העיקרית אינה אך ורק האקט עצמו אלא ליהנות מהדרך בדיוק כמו בארוחת גורמה.

והדרך חברים… אוווהוווו כמה שזה מרגש!!, מתחילים ממבט דרך בחירת הסביבה המתאימה, הרי לא תמיד חדר השינה חייב להיות המקום הקבוע (בדיוק כמו שלא חייבים ללכת לאותה המסעדה שוב ושוב כי "אנחנו יודעים שהאוכל בסדר"….) ולאחר כל הציפייה, אנו מוכנים גוף ונפש ובנקודה הזאת נתחיל להתעסק באמנות הפיתוי והתשוקה ונבשל בבישול איטי כל הרגשות והחשקים הכי כמוסים שלנו.

נשים מגיבות בלהט למגע , כך שגברים יקרים, תתחילו את סקס הגורמה במתאבנים שנקרא להם נשיקות וליטופים, והם חייבים להיות מוגשים לפני המנה העיקרית.

חוש הריח שלנו גם מפותח מאוד והוא מגורה במיוחד כשגבר מריח טוב ומדיף גבריות בשילוב של בושם נפלא. בצד של הגברים, יש להם עדיין נפש של ציידים ואוהבים משחקים הם באופן כללי יותר ויזואלים כך שיעופו על לבוש פרובוקטיבי ומגרה של הלבשה תחתונה מטריפת חושים (ולא לכעוס עלי על כך שהכל סטריאוטיפי מדי, אני יודעת שלא כולם אותו דבר ובלה בלה בלה, אני מביאה כאן כמה רעיונות)

ואגב, ברור לי שיש כאן מלא שחושבים, לא מוגזם מדי להשקיע כל כך הרבה בזיון? ואם בסקס או אוכל עסקינן, מה רע בבורקס? סלט? ספגטי? שזה על אותו משקל של מה רע בתרגיל הישן והידוע של כל יום שישי, ערבי חג, ימי הולדת, ופה ושם באמצע השבוע?

האמת שאין שום רע, בייחוד אם אתם מאושרים יחד וטוב לכם במצב כפי שהוא באותו תפריט מבוסס צ'יפס ופאסט פוד אבל תזכרו שלפעמים בדיוק כמו בהרגלי האוכל אפשר להגיע לכולסטרול ולחץ דם גבוה גם בחיי המין שלנו ותזכרו שלחץ דם גבוה נקרא גם הרוצח השקט, כי זה מגיע בלי ששמנו לב אפילו.

אז בסופו של דבר מה שאני מנסה להגיד, אם הסקס שלנו טוב, למה לא להפוך אותו למעולה?
העיקר, שיהיה לכם בתיאבון!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *