חמוד… לא ככה! טעויות שגברים עושים במיטה

חמוד… לא ככה! טעויות שגברים עושים במיטה

בואו נדבר גלויות. לא משנה מה כולם חושבים או כמה אנחנו נוטות לשחק את משחק התמימות, האמת היא שאנחנו אוהבות סקס בדיוק כמו הגברים, בייחוד אם השותפים ליחסי המין שלנו יודעים מה הם עושים וגורמים לנו ליהנות באופן מלילות של תשוקה והנאה צרופה עד לאובדן חושים (כמה תיאורי ככה כיף!).
למרבה הצער ולעתים קרובות המגדר הגברי, לא תמיד מודע למגרעותיו ועל אף שרבים מהם טוענים לכתר כאשפי הסקס, המילה האחרונה תמיד תהייה שלנו, כי האמת, בסופו של דבר אם לא נהנינו,  כמה טובים הם היו באמת??.

בעידן של היום, כולם מדברים על סקס בצורה פתוחה, עם בני הזוג, החברים, השותפים, בעולם הוירטואלי, כך שמקובל היום שגבר יספר לחברים שלו כמה טוב הוא או כמה שהוא מומחה בנושא נשים.

לכל הגברים האלה בדיוק אני פונה, בואו נשבור כמה מיתוסים לכל אלה שחושבים שהם "מצוינים" והטובים ביותר שאי פעם היו לך ונספר לכם על הטעויות הנפוצות ביותר של המין הגברי כשזה מגיע לסקס.

חושבים שיודעים הכל – כבר אמרנו לא?
גברים רבים חושבים שהם יודעים הכל או שהם יודעים הרבה ואין מה לחדש להם. טעות!.
אתם אפילו לא יכולים לומר שאתם יודעים הכל על נשים, כי זה יהיה יותר מזוייף מאשר האורגזמה של סאלי כשפגשה את הארי.
אתם חייבים להשאיר מחוץ למיטה את המיתוסים ש"נשים אוהבות שעושים להן ככה", או "הן אוהבות שנוגעים פה או שם ".
טעות חמורה היא שתכלילו. כל אישה הינה עולם ומלואו עם העדפות, אהבות וטעם שהוא רק שלה, אין אחת דומה לשנייה כך שתעזבו את כל פניני החוכמה שחשבתם שידעתם ותלמדו מה היא רוצה שתעשו איתה, לה וביחד, כי להניח שהיא לא מבינה מה היא צריכה או שנשים לא יודעות כמו גברים את כל מה שקשור לנושא המיטה זה פשוט מגוחך. אבל אתה יודע את זה, נכון?

לשכוח ממשחק מקדים
רוצה לשחק? תתחיל מההתחלה, לאט, חמם מנועים כי אם תלך ישר על כל הקופה זה לא יגמר ממש טוב, או אולי זה יגמר אצלך כי היא בטוח לא תהיה מסופקת ותגיד לך תודה, אבל לא, תודה.
כי (ואני אסביר את זה באנלוגיה) הרי לא תתניע מכונית ביום קר וישר תיסע בלי לחמם אותה טיפה לא? אתה תבדוק שמן, מים, לחץ אוויר, תוודא שהכל עובד, תסובב מפתח, תשמע אותה נוהמת תחכה שתעלה קצת את הטורים ואז… תתחיל לנהוג.
כי הרי אם היא לא תהיה מספיק "חמה" לא תיסע בבטחה לאף מקום נכון?, אז עכשיו, יש מבין?
ניקיון מוסיף המון
ואם באנלוגיות עסקינן, היגיינה ירודה מובילה להוצאת כרטיס אדום שיכול להוביל להשעיה מהמשחק. אם יש ראיות לריח שמוכיח שבמשך כמה זמן גופך לא ביקר במקלחת, סיכוייך לקצת פעילות לילית ירדו לאפס, והפלא בפלא, יש לזה פתרון ממש קל, אתה יכול להתקלח לפני.
ואל תדאג זה לא ישבור את הקסם כי לא יהיה ספונטניות ללא ניחוח נעים שילווה אותך,
אבל, רצית ספונטניות, תזמין אותה להיכנס אתך למקלחת ותתחילו את המשחק המקדים שדיברנו עליו קודם עוד משם, וכך הרגת שתי ציפורים במכה.
אתה חי בסרט… פורנו
אחד מהחסרונות של עידן המידע הוא שמרוב חשיפה וזמינות של סרטי פורנו גברים מתחילים להאמין שכל מה שרואים שם ישים גם בעולם האמיתי בדיוק כמו שהרבה נשים מתייחסים לסרטים רומנטיים בתקווה שגם להן זה יקרה.
המלצתי, אל תאמינו לכל מה שאתם רואים (או קוראים) ועל אף שהרבה נשים יהיו מוכנות לעשות מה שרואים בסרטים והרבה גברים יכולים להיות רומנטים כמו סרט של דיסני, הסבירות שזה ירתיע אותן גדולה יותר.
הנשים שלכם הם לא שחקניות פורנו, הן לא ישחקו אתכם משחק במיטה, הן יהיו אמיתיות וירצו שתנהגו בהם בהתאם אבל אם תרצו יחד ליישם כל דבר שתראו, תיהנו לכם!.
להתעלם לאחר שסיימת
אני לא מתכוונת למצב בו אתה מתחיל להירדם לאיטך אלא על העובדה שאופס, הסתובבת לישון לאחר שסיימת את העבודה שלך. לאחר שנערכו הרבה מחקרים ידוע שלאישה הרבה יותר קשה להירדם לאחר סקס כך שהתכרבלות קטנה לאחר מעשה תיהייה לנו מאוד נעימה, ולא, אנחנו לא מבקשות שתתחבקו איתנו שעות ותעשו לנו נעים, רק איזה חיבוק קטן, כמה מילים משהו?
השורה התחתונה היא שלאחר קיום יחסי המין אפשר ואפילו כדאי לתקשר. לא שיחות של שעות, אבל בחייך, אל תפנו לה את הגב ותמלמלו תוך כדי לילה טוב.
לערוך השוואות
אתה באמת רוצה להגיע לשם? הרי כמו שאתה לא אוהב להיות בהשוואה, ושיספרו לך כמה רע הייתה בהשוואה לאקס שלה, גם לנו לא נעים שאתה משווה.
להשוות אותה לשותפות הקודמות שלך רק יעשו אותה יותר מתוסכלת, פחות נעימה ויוריד לה את הביטחון העצמי בייחוד אם היא לא מיומנת כל כך בחדר המיטות, אבל תזכור שאם לא הלך לכם טוב יחד, טנגו רוקדים בשניים, אז אולי לא רק היא אשמה הרי במיטה היא לא הייתה לבד.
בסופו של דבר הרעיון הוא שתלמדו מה עושה לה ולכם טוב ותשכילו להבין שאף אחד לא יודע הכל ותמיד תענוג ללמוד עוד משהו, נקודה, תנוחה, מקום או כל דבר שיביא אותכם לעוד שיא של לה.
ולאחר שלמדתם תיישמו!!, וכמה שיותר, הרי זה משובח.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *