הויברטור הראשון שלי

הויברטור הראשון שלי

6 עצות לבחירת הצעצוע הראשון שלך

את עומדת באמצע חנות לאביזרי מין, המוכר ניגש אליך בחביבות ושואל אותך מה את צריכה?, את מסתכלת עליו מבוהלת, במבוכה ובחוסר הבנה כי בואי ונודה על האמת, מה תגידי לו?  שאף פעם לא קנית ויברטור? שזו הפעם הראשונה שלך בחנות כזאת?
וכמו כל קשר ראשוני את מחפשת אהבה ממבט ראשון, את מחפשת את החבר החדש שלך לא במובן המילולי, יותר כמו חבר נוסף, משלים, לא שיפוטי, זה שלא אומר לך שהשמנת או רזית, זה שלא מצפה לגילוח וטיפוח, אלא רק רוצה שתיהני.

אין מה לעשות, ברגע שאת מחליטה לקנות את החבר האינטימי החדש והראשון שלך, את חייבת להבין שזה כמו כל מוצר צריכה אחר. בדיוק כמו שאת בוחרת את ההלבשה התחתונה שגורמת לך להרגיש סקסית או את הבושם שאתו את מרגישה הכי את, כך את חייבת לבחור אותו, את צריכה לדעת מה עושה לך טוב, מה מתאים לך, איך את מענגת את עצמך איך את גומרת , האם יש חומר כלשהו שעושה לך גירוי, האם את רגישה לריח של סיליקון או למגע או……
כמו שאת מבינה, עדיף להגדיר לעצמך מה את מחפשת ואז לצאת לדרך למסע תענוגות יחיד תרתי משמע.

אחרי שהבנת שכדי לקנות ויברטור יש צורך בכמה שיעורי בית, ,תרשי לי להציע לך כמה נקודות חשובות להחלטה ובדרך גם שאלה שכדאי שתשאלי את עצמך לפני שאת שמה את צעדיך לחנות סקס (או את אצבעותיך על המקלדת לקנייה און ליין):

אל תתפשרי
תוודאי ש"הצעצוע" שאת בוחרת הוא באיכות גבוהה ועשוי מחומרים בטוחים לגוף שלך. הימנע מויברטורים דביקים (יש כאלה כמו מרקם של ג'לי) שלא מאפשרים ניקוי יעיל, תבחרי במקומם מרקמים של סיליקון או פלסטיק, מבטיחה לך שהגוף שלך יודה לך.

בקשי עזרה
בין אם את מתכוונת ללכת לחנות או לרכוש און ליין, קחי חבר/ה שמבין בזה, שמכיר/ה ויש לו ניסיון ברכישת צעצועים אל תתביישי לשאול , לברר, לבדוק,  פרט לזה שמאוד יועיל לך, אפשר לעשות מזה בילוי מגניב ושונה כי לא תמיד חייבים לשבת בבית קפה ולדבר על נעליים, לא?

 
תשתמשי באף שלך
ולא, אני לא מתכוונת לחוש הריח שלך, הנה טיפ מועיל כדי לגלות האם ויברטור חזק או נעים בשבילך מספיק והאם הרטט שלו יספק אותך, שימי את הויברטור בקצה האף שלך, אמיתי, לא עובדת עליך, אם הוא מדגדג אותך מספיק או שאת מרגישה שבא לך להתעטש, זה אומר שיגרום לך להרגיש מאוד נעים באזור עבורו את קונה אותו…. (אם את לא מאמינה לי… תנסי)
לרוב הויברטורים היום יש רמות כוח, מקצבים סוגי רטט וסוגי תנועה שונים את יכולה לקבל מרטט בסיסי, דרך סיבובים קלים , או עם תנועות מעגליות קטנות ואחרים שמדמים תנועות אנכיות (מן דחיפות קטנות) כאילו היו חדירה "טבעית". למרות שלעיתים את יכולה לנסות אותם בחנות עם היד שלך או על קצה האף כמו שדיברנו קודם, תזכרי שעד שהוא לא יהייה בין הרגליים שלך לא תדעי אם הוא הנכון עבורך, כך שזה נהדר שיש כל כך הרבה אפשרויות כי מקסימום אם לא טוב לנו, נקנה חדש!

ביחד ולחוד
הדבר המעניין בויברטור הוא שהוא ממש 2 במחיר 1, את יכולה להשתמש בו לבד או כתוספת לפלפול חיי המין שלך. נכון שניתן לבחור ויברטור לכל מצב ויש כאלה שמתאימים יותר לשימוש בזוג ויש כאלה שכדאי יותר לבד, אבל האמת שאם כבר קנינו משהו שטוב לנו, למה שלא תשלבו אותו בפעילות הגופנית עם בני/ות הזוג  שלכן, העיקר, לפנק, לפנק, לפנק…

 
אמא'לה זה רוטט
תזכרי כי כל אישה היא שונה וכל גוף הוא עולם ומלואו. מה שיכול להיות מהנה אצל החברה שלך הוא לאו דווקא הכיף שאת רוצה להרגיש.  על כן חשוב להבין שלא משנה כמה תדעי יותר ותיפתחי יותר לרעיון או תחקרי עוד ועוד, בסופו של דבר  הטכניקה של ניסוי וטעייה היא בלתי נמנעת, כך שאל תתפלאי אם בתוך חצי שנה יתנוסס אוסף מרשים של צעצועים בארון שלך.
אבל אני בטוחה שכשתמצאי את הגודל, הרטט, המרקם וההרגשה הנכונים, את הולכת ליהנות!

ועכשיו, לשאלת השאלות
מה עושה לך טוב? האם את נרתיקית או דגדגנית? חשוב להבין שישנן דרכים רבות ושונות להגיע לאורגזמה. הנפוצים ביותר אצל האישה הם 2: אחד הוא גירוי בנרתיק וגירוי בנקודת הג'י המפורסמת והשני הוא דרך גירוי הדגדגן.
יש נשים רבות שהתמזל מזלן ומגיעות לשיא בשתי הצורות , אבל לפי מחקרים (באמת בדקתי) הנפוץ ביותר הן אורגזמות מהדגדגן .
הדגדגן הוא "בהישג יד" יותר, לכן קל יותר לאתר ולגרות אותו.
ואם כבר דיברתי על מחקרים… בין 50 ל %75 מהנשים מגיעות לאורגזמה על ידי גירוי דגדגן ולאו דווקא מחדירה, כך שהנה העצה שלי אליכן, לצעצוע ראשון תתמקדו  בויברטורים חיצוניים (דוגמת רוקט פוקט, דולפין). הרי הם סייעו למיליוני נשים ברחבי העולם אז למה שלא יעזרו לך להגיע לשיאים חדשים, חושניים ומהנים?

ובנימה אישית יותר, משחקי מין יכולים להוות תוספת נהדרת להנאה בחיי המין שלך, אבל אם את עוד לא סגורה על הרעיון, חשבי עוד קצת, יש לי הרגשה שברגע שתחליטי את משחקי הניסוי וטהיה תוכלי לדעת אם זה מה שחיפשת. העיקר, תעשי חיים!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *