איך להפוך ל”שולטת” ב-5 צעדים

איך להפוך ל”שולטת” ב-5 צעדים

תגידי מה שתגידי לא כולן יכולות להפוך לשולטות, בשביל זה צריך להבין את עולם השליטה, להכיר את הכללים ולדעת איך ומה לעשות! הטיחה בי אלמוג ביהירות רבה כאילו כל עולם השליטה שייך אך ורק לאנשים שעוסקים בזה כדרך חיים.

בעדינות רבה וכדי לא להיכנס לעימותים מיותרים הסברתי לה שכל קשת הרעיונות שיש להציע לעולם השליטה היא לא יכול לקחת לזוג את הזכות ליהנות כמו שהם רוצים ועם כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה וחיים את עולמו של גריי, אם מישהו רוצה להכניס את זה הביתה זכותו.
ובכלל מה פתאום שמישהו יקבע מה מותר או אסור בסקס בין בני זוג?

בדס”מ (קיצור לקשירה, משמעת, שולט, נשלט, סאדו ומאזו)  היא אחת הפנטזיות האהובות על חלק גדול מהאוכלוסייה הגברית. בעיקר כשמעורב בו הרבה שחור, ויניל, עור, בגדים צמודים, מגפיים מעל הברך, מסיכות ואודם אדום, ואם אתן לא מאמינות לי תצפו בכמה מסרטי הקומיקס או הקאלט שלהם ותתוודעו לאשת החתול, באטמן או לסרט איירון מן כשרוברט דאוני ג’וניור מפנטז על פפר לבושה בבגדי שולטת או בסרט עיר החטאים עם השחקנית שלבושה כדומינה (שולטת) וברור לכן שאני יכולה להמשיך ולהמשיך כי מה לעשות- לבוש צמוד וינילי מבריק, אודם אדום מגפיים ארוכים ושאר ירקות עושות להם (ולנו…) את זה
.

או קיי, אני מבינה שלא כל הנשים קורצו מהחומר של שולטת (כינוים נוספים: דומינטריקס, דומינה מלכה, מאדאם, גבירה) אבל האמת שאת לא חייבת להיות מאסטר בכל הקשור לסאדו, קשירות או משחקים נוספים כדי להפוך למומחית בנושא וגם לא הכרחי להפוך את הגבר שלך לעבד מין (על אף שגם זה כיף, אבל על זה נדבר בהזדמנות בהמשך…) אך ישנן דרכים רבות לקחת את המושכות של מערכת יחסים ולקחת שליטה מינית מבלי להיות אדם שונה או לשנות הרגלים שאת לא מרגישה בהם בנוח במיוחד שהמטרה שלך הינה פילפול היחסים שלכם והנאה שיוצאת מהדמיון לפועל.
אבל על אפה וחמתה של אלמוג, מה דעתכן? שנעיז יחד?, מוכנה?
אז הנה 5 צעדים כדי להפוך להיות דומינה בסטייל..



תעשי לעצמך מייקאובר
כדי להיות דומינה חשוב להבין שהלוק חשוב וקובע, בגדים נכונים, כמו אוברול או שמלה או חצאית ומחוך (נהדר לעיצוב הגוף אגב) או מחוך ותחתון או כל דבר אחר שיהפוך אותך וירגיש לך נכון בגוף העיקר שחור (טוב, יש עוד צבעים אבל רק התחלנו בינתיים, אז לא אתווכח איתך אם יבוא לך גם אדום…) אך לבוש מלא הוא הכרחי ומשחק תפקיד מרכזי בפטיש של תרבות שליטה ועבדות. חשוב לדעת שיש הבדל בין אורח חיים כשליט/ה ופטישיזם, אבל החליפה השחורה היא כמעט עור שני והינה סמל לשני הקהילות. בנוסף קני זוג טוב של נעליים או מגפיים עם עקבים גבוהים שיגיעו עד הירך.
ציוד נוסף שכדאי לרכוש וקשור לעולם הדומיננטי, כולל גם גרבי רשת דייגים וביריות, שוט.

אין עליך, אין!! – שינוי גישה
איך את יכולה לשלוט במישהו אם את לא חושבת שאת מספיק טובה או חזקה?
אם את רוצה לחוות את מה שמרגישה “שולטת אמיתית” קחי יוזמה, תגידי או יותר טוב תצווי לשותף שלך מה את רוצה שיעשה לך ואיך את רוצה את זה, תנחי אותו במדויק עם כמה שיותר פרטים וזכרי שאת חייבת להיות פתוחה ולהסביר ללא טאבו ובצורה ברורה איך את רוצה שינשק אותך (או כל דבר אחר, אבל נהיה פה עדינות וחסודות..) או מאיזה תנוחה תפיקי הכי הרבה הנאה ועוד.
העיקר בלי פחד!

זה לא בוחן פתע – תכיני לעצמך תכנית
חלק גדול מלהיות שולטת הוא משחק התפקידים שנוצר, תהייה יצירתית וגמישה ותשני את התסריט בהתאם לצרכים שלך ושל בן זוגך.
חשוב שהוא יבין שאין לו מה לומר במשחק הזה, רק את קובעת והוא מציית, רק חשוב שלא תיסחפי לסגור כל מיני חשבונות בדרך, הוא חייב להבין שאת האדם היחיד שיכול לגרום לו הנאה .
 
כן גבירתי – את השולטת
אם הבן זוג שלך הוא זה שלרוב “מתחיל איתך” או יוזם את המשחקים המיניים, תראי לו מי הבוס עכשיו, חשוב שיבין שהדברים הולכים להשתנות ואת זאת שקובעת ושולטת במצב. הרבה גברים מתלהבים מזה שנשים לוקחות את המושכות וזה עוזר להם להתחיל את המשחק בהתרגשות וציפייה. תבהירי לו שהוא המאהב שלך, העבד שלך ואם אי פעם חלמת על על כך שהוא יעשה הכל בשבילך, זה הזמן להתחיל, ותזכרי שלהיות דומינה זה לא קשור רק בסקס , תצווי עליו להכין לך ארוחת ערב, אמבטיה, לעשות לך עיסוי, בקשי ממנו להתפשט … , תזכרי שהכל הולך בין העבד והשולטת (היפוך תפקידים תמיד בא בחשבון).

גבירתי, יש גבול לכל דבר! – כבדי את הגבולות
חשוב מאוד להבין שלפני שאת נכנסת לתפקיד השולטת יהיו דברים שתצטרכו להבהיר ביניכם, ייתכן שיש גבולות שהוא לא רוצה לעבור, או שיהייה מוכן לנסות באיטיות בלי ליפול עליו כמו רעם ביום בהיר (קלישאה, מצטערת…) בסופו של דבר סקס צריך להיות חוויה מהנה עבור שניכם.
וכמו שאמרתי בכתבה הקודמת, הכרחי להסכים על מילת “ביטחון” לאותם רגעים שבהם הגבול מתחיל להיטשטש.

העיקר שולטות יקרות שכל הדרך תזכרו שהכל נעשה בשביל התענוג ועל אף שלימדו אותנו שמכות לא פותרות שום דבר, במקרה הזה, אמא ואבא טעו…

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *